اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کاراته استان اصفهان:

جشنواره ورزشی هنرهای رزمی در نجف آباد برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کاراته استان اصفهان از برگزاری جشنواره ورزشی هنرهای رزمی در نجف آباد خبر داد و گفت: این جشنواره ورزشی جمعه 28 مهرماه در سالن موهبت مجموعه ورزشی آزادی نجف آباد برگزار می‌شود.

جشنواره ورزشی هنرهای رزمی در نجف آباد برگزار می‌شود

علی دعواییها امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: تیم ملی کاراته سبک‌های آزاد که در مسابقات جام جهانی ژاپن موفق شد با کسب سه مدال برنز به مقام نایب قهرمانی پیکارها دست یابد، روز سه‌شنبه 25 مهر ماه وارد میهن اسلامی شد.

وی تصریح کرد: محمود غریب‌نبی و محمد سلطانی نیز دو نماینده اصفهانی تیم ملی سبک‌های آزاد از چند ماه گذشته تمرینات آماده‌سازی خود را در تیم ملی پیگیری و در این رقابت‌ها شرکت کردند.

رئیس هیئت کاراته استان اصفهان ادامه داد: غریب نبی در دور دوم از سد حریفی از ژاپن گذشت و در مبارزه سوم و در راند سوم در مقابل تاکاتسوگو مایتو  قهرمان پنج دوره جهان تن به شکست داد و محمد سلطانی نیز در دور دوم مقابل حریف دیگری از کشور ژاپن متوقف شد.

وی افزود: تیم ملی کاراته در این رقابت‌ها توسط پویا صالحی در وزن منهای 70 کیلوگرم، اکبر عباسی در وزن منهای 80 کیلوگرم و ابوذر طالقان غفاری در سنگین‌وزن سه مدال برنز تیم ایران را کسب کردند.

دعواییها در ادامه از برگزاری جشنواره ورزشی هنرهای رزمی در نجف آباد خبر داد و افزود: جشنواره ورزشی هنرهای رزمی یادمان کنگره سرداران و 2500 شهید شهرستان نجف آباد و به همت اداره ورزش و جوانان و هیئت کاراته این شهرستان جمعه 28 مهرماه در سالن موهبت مجموعه ورزشی آزادی نجف آباد برگزار می‌شود.

وی گفت: در این جشنواره که از ساعت 9 صبح روز جمعه در سالن موهبت مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود، رشته‌هایی همچون کاراته، تکواندو، ووشو، جوجستسو، جودو، دفاع شخصی، رزم‌آوران و کیک بوکسینگ به اجرای حرکات نمایشی می‌پردازند.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول