اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان آمل:

آمل در 7 رشته ورزشی مدال‌آور است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان آمل گفت: آمل در هفت رشته ورزشی مدال‌های جهانی و آسیایی و ملی دارد.

آمل در 7 رشته ورزشی مدال‌آور است

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، هاشم جمشیدپناه چهارشنبه شب در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه و خبر به مناسبت هفته ورزش و تربیت بدنی با اعلام اینکه این شهرستان 11 هزار ورزشکار سازمان ‌یافته دارد، بیان داشت: از ابتدای سال جدید تاکنون در بخش مدال‌آوری بسیار فعالیت داشته و هفت مدال بین‌المللی، چهار مدال آسیایی، دو مدال جهانی و یک مدال المپیک 2012 لندن در وزن 96 کیلوگرم کشتی فرنگی تیم ملی توسط قاسم رضایی حاصل تلاش و همت ورزشکاران بوده است.

جمشیدپناه با بیان اینکه ورزشکاران این شهرستان تاکنون 137 مدال استانی و 33 مدال کشوری را از آن خود کردند، ابراز داشت: در هفت رشته بوکس، کشتی فرنگی و آزاد، ووشو، والیبال، رزمی، کوهنوردی و دوومیدانی قدرت مدال‌آوری داریم.

رئیس اداره ورزش و جوانان آمل با تاکید اینکه در هفت رشته شنا، بسکتبال، هندبال، کاراته، باستانی، تکواندو و کبدی اگر سرمایه‌گذاری لازم انجام شود قدرت عضویت در تیم‌های ملی را داریم، گفت: 25 مکان ورزشی در این شهر فعالیت داشته و 29 فضای ورزشی روستایی نیز در بخش‌ها فعالیت دارند.

وی با اعلام اینکه 65 مکان ورزشی خصوصی در این شهرستان وجود دارند که برخی از آنها مجوز رسمی فعالیت خود را تمدید نکرده و برخی نیز مجوز فعالیت ندارند، گفت: در بررسی که داشتیم 40 مکان ورزشی در این شهرستان بدون مجوز فعالیت داشته که با فعالیت غیرقانونی مواجه هستند.

جمشیدپناه با تاکید اینکه اداره ورزش و جوانان این شهرستان حاضر است به صورت رایگان مجوز فعالیت را با کارشناسی کارشناسان صادر کند، تصریح کرد: برای عدم فعالیت و پلمپ این امکان غیرمجاز با نیروی انتظامی مکاتبات زیادی داشتیم زیرا پلمپ این مکان‌ها برعهده ضابط قضایی و نیروی انتظامی است.

وی با اعلام اینکه ما نیز خواستار عدم فعالیت این امکان ورزشی غیرمجاز که می‌توانند عوارض غیرقابل جبرانی برای سلامتی ورزشکاران داشته باشند هستیم، گفت: باید نیروی انتظامی نسبت به پلمب این امکان اقدام کنند.

انتهای پیام/صا20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول