اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

میزبانی ورامین از 5 مسابقه ورزشی

خبرگزاری فارس: شهرستان ورامین به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، شاهد برگزاری پنج مسابقه در سطح شرق و جنوب شرق استان تهران است.

میزبانی ورامین از 5 مسابقه ورزشی
علیرضا فرجی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از برگزاری پنج مسابقه ورزشی در سطح شرق و جنوب شرق استان تهران در شهرستان ورامین خبر داد و گفت: به دلیل گرامیداشت هفته تربیت‌بدنی و ورزش، برنامه‌ای تدوین کردیم تا در راستای بسط و گسترش فرهنگ ورزش و ایجاد شور و نشاط در میان خانواده‌ها، مسابقاتی با همکاری کمیسیون ورزش و جوانان انجمن حامیان توسعه و پیشرفت ایرانیان برای نخستین بار در سطح شرق و جنوب شرق استان برپا کنیم.
مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین افزود: این برنامه‌ها با همکاری فرمانداری‌ها و اداره‌های ورزشی مناطق و شهرستان‌های مختلف همچون شهرری، پاکدشت، دماوند، فیروزکوه و پیشوا و بخش‌های قرچک و جوادآباد در پنج رشته فوتسال کارکنان ادارات، تیراندازی به اهداف پروازی با حضور خانواده‌ها، مسابقه شطرنج، مسابقه دارت به صورت خانوادگی و رقابت طناب کشی برگزار می‌شود.
وی در ادامه اظهار داشت: دارت نخستین مسابقه‌ای است که مدنظر بوده و خانواده‌ها می‌توانند در یک روز به یادماندنی روز جمعه 22 مهر ماه سال جاری و از ساعت 9 صبح در سالن ورزشی فجر ورامین با یکدیگر به رقابت بپردازند.
این مسئول اضافه کرد: این مسابقه به‌صورت آزاد پیگیری می‌شود و زن و شوهر، پدر و دختر، پسر و مادر، خواهر یا برادر، دایی یا خواهرزاده، عمو به همراه برادر زاده، پدر بزرگ و نوه و یا بستگانی که علاقمند به حضور در این رقابت‌ها هستند و به یکدیگر محرم هستند، حضور یابند.
فرجی تاکید کرد: تیراندازی به اهداف پروازی نیز به‌صورت خانوادگی است و سایت تک تیرانداز که در جاده چرمشهر بعد از روستای آب‌باریک واقع شده است در روز جمعه 29 مهر ماه سال جاری و از ساعت 9 صبح، پذیرای علاقمندان در راستای ثبت یک روز به یادماندنی به دلیل ورزش و تفریح است که در این مسابقه آقایان و بانوان به‌صورت جداگانه با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین گفت: مسابقه فوتسال کارکنان ادارات نیز از شنبه 30 مهر ماه در سالن  یک‌هزار و 200 نفره شهید گلعباسی ورامین استارت می‌خورد و سالن فجر ورامین میزبان علاقمندان به رشته ورزشی شطرنج که مقرر شده به صورت آزاد و در روز جمعه ششم آبان ماه که از ساعت 9 صبح آغاز می‌شود، است.
وی ادامه داد : قوی‌ترین مردان منطقه نیز در یک رقابت دیدنی در روز چهارشنبه چهارم آبان ماه سال جاری و از ساعت 10 صبح به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین پیشوا در مسابقه طناب‌کشی زورآزمایی می‌کنند.
مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین در پایان تصریح کرد: فرماندار جوان و ورزش دوست شهرستان ورامین و واحد تربیت‌بدنی فرمانداری به همراه رئیس و کارکنان اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین، نقش بسزایی در برپایی این رقابت‌ها داشته‌اند که امیدواریم میزبانی در این دوره از مسابقات، موجبات رونق ورزش را بیش از پیش فراهم آورد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول