اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تربیت‌بدنی همگانی شهرداری مشهد خبر داد

برگزاری 12 هزار مسابقه ورزشی در محلات مشهد

خبرگزاری فارس: مدیر امور تربیت‌بدنی همگانی شهرداری مشهد گفت: امسال حدود 12 هزار مسابقه ورزشی در محلات مشهد برگزار شد.

برگزاری 12 هزار مسابقه ورزشی در محلات مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد، حسین نخعی شریف، در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره تابستانی محلات مشهد در فرهنگسرای کودک و آینده اظهار داشت: 2 هزار تیم ورزشی در محلات مشهد تشکیل شد که در 16 رشته ورزشی در قالب دومین المپیاد ورزشی محلات مشهد در سال جاری با یکدیگر به رقابت پرداختند.

نخعی‌شریف خاطرنشان کرد: در دومین المپیاد ورزشی محلات مشهد، یادواره شهدای هشت سال دفاع مقدس، در رده آقایان، مسابقات در رشته‎های فوتبال، فوتسال، والیبال، بسکتبال، پینگ‌پنگ، کشتی، دو و میدانی، بدمینتون و اسکیت با حضور 21 هزار و 156 نفر در قالب یک هزار و 882 تیم برگزار و در این رقابت‎ها  در مجموع 7 هزار و 404 مسابقه برگزار شد.

وی افزود: در رقابت‎های بانوان نیز 9 هزار نفر در قالب 628 تیم در رشته‎های ورزشی والیبال، بسکتبال، فوتسال، آمادگی جسمانی، دو و میدانی، تنیس روی میز، اسکیت و بدمینتون، 5 هزار و 500مسابقه ورزشی را برگزار کردند.

مدیر امور تربیت‌بدنی همگانی شهرداری مشهد در ادامه با اشاره به برنامه‎ریزی شهرداری مشهد برای توسعه ورزش همگانی تصریح کرد: با برنامه‎ریزی صورت گرفته تاکنون 165 زمین ورزشی روباز به متراژ 450 هزار متر مربع در شهر مشهد احداث و در اختیار شهروندان قرار گرفته است، علاوه بر این 243 مسجد نیز به وسایل ورزشی تجهیز شده‎اند.

وی افزود: 274 بوستان در سطح شهر نیز به وسایل بدنسازی پارکی تجهیز شده‎اند، علاوه  اینکه برای توسعه ورزش شهروندی به خصوص ورزش بانوان، 12 سالن ورزشی سرپوشیده نیز در سطح مناطق شهرداری در حال ساخت است که چند مورد آن‌ها اکنون در حال بهره‎برداری است.

مدیر امور تربیت‌بدنی همگانی شهرداری مشهد افزود: امسال 60 مدرسه در مشهد در حال تجهیز به وسایل ورزشی هستند علاوه بر این تمامی مدارس علمیه بانوان شهر مشهد نیز به وسایل ورزشی مجهز شدند.

وی ادامه داد: در سال جاری 1900 مدرسه سطح شهر مشهد با همکاری سازمان آموزش و پرورش استان سبد ورزشی دریافت کردند.

مدیر امور تربیت‌بدنی همگانی شهرداری مشهد با اشاره به برگزاری چهارمین جشنواره تابستانی محلات مشهد تصریح کرد: این جشنواره با هدف یکپارچه‌سازی فعالیت‎های اوقات فراغت مدیریت‎ها و سازمان‎های زیر مجموعه معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد به مدت 100 روز در 151 محله محوری مناطق 13گانه شهرداری مشهد به اجرا در آمد.

انتهای پیام/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول