اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قم در مجلس:

امکانات ورزشی به صورت رایگان در اختیار محرومین قرار گیرد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از خصوصی شدن تمام امکانات ورزشی گفت: امکانات ورزشی به صورت رایگان در اختیار محرومین قرار گیرد.

امکانات ورزشی به صورت رایگان در اختیار محرومین قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام رضا آشتیانی با اشاره به استقبال کم‌نظیر مردم قم از مقام معظم رهبری در سفر خود اظهار کرد: قبل از این سفر سوالی از من شد مبنی بر اینکه آیا شما فکر می‌کنید مردم از این سفر استقبال می‌کنند یا حضور نخواهند داشت؟

وی افزود: من در پاسخ به این سوال گفتم که دغدغه ما این نیست، دغدغه ما این است که آیا ستاد استقبال آمادگی حضور زیاد مردم را دارد و خدای ناکرده برای مردم در این سفر به دلیل استقبال بالا، اتفاقی نیفتد.

رئیس فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به سفر مقام معظم رهبری به استان خراسان شمالی بیان کرد: سفر آقا به خراسان شمالی با توجه به دغدغه‌هایی که برای مردم ایجاد شده بود، یک آرامشی برای اوضاع و روحیه مردم بود.

وی ادامه داد: دشمن در این جریان دید که هر چه هم تلاش کند باز هم مردم ایران پشتیبان ولایت فقیه هستند و از این عقیده خود دفاع می‌کنند.

آشتیانی استقبال مردم خراسان شمالی را نیز همچون سفر مقام معظم رهبری به قم بسیار خوب دانست و گفت: در خراسان شمالی نیز مردم به مانند قم استقبال بسیار خوبی از مقام معظم رهبری داشتند.

وی ادامه داد: مهم این است که در جریان این سفرها و حضور مقام معظم رهبری، مردم از ایشان امید می‌گیرند، ایشان برای مردم یک نوید به پیروزی هستند.

نماینده مجلس در ادامه پیروزی حق علیه باطل را یکی از بشارت‌های قرآن کریم دانست و عنوان کرد: خداوند در کتابش این‌چنین بشارت می‌دهد که مؤمنین با دست خالی در برابر کفار پیروز خواهند شد.

وی با بیان این مطلب افزود: در طول تاریخ دیدیم که همیشه پیامبران بدون یار و با دستان خالی به پیروزی رسیده و کفار به عذاب الهی دچار شدند.

آشتیانی ادامه داد: بهترین نمونه‌ای که می‌توان برای این موضوع بیان کرد، مبارزاتی است که پیامبر اسلام (ص) در زمینه تبلیغ اسلام انجام دادند.

وی گفت: پیامبر گرامی اسلام به همراه حضرت علی (ع) و حضرت خدیجه (س) در برابر کفار ایستادند و در مدت 23 سال همه مردم را به خود جذب کردند و کفار را شکست دادند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلاتی که در دوره کنونی ایجاد شده ابراز داشت: ما نباید از مشکلات بترسیم و باید بدانیم که خدا پشتیبان این مردم و ملت است.

وی ابراز کرد: مسیری که ما در آن حرکت می‌کنیم، سبب می‌شود توطئه‌هایی که دشمن علیه ما درست کرده، خنثی و نابود شود.

آشتیانی همچنین با انتقاد از اجاره‌ای بودن تمام امکانات ورزشی گفت: الان همه امکانات ورزشی از قبیل سالن‌های ورزشی، زمین‌های فوتبال، استخرها و سایر امکانات تفریحی ورزشی به دست بخش خصوصی گذاشته شده است.

وی عمده دغدغه مقام معظم رهبری را حمایت از اقشار محروم جامعه عنوان کرد و افزود: در صورتی که ما امکانات تفریحی ورزشی خود را به بخش خصوصی واگذار کنیم و تمام زمان‌های آن را اجاره دهیم، اقشار محروم جامعه باز هم نمی‌توانند از این امکانات استفاده کنند.

انتهای پیام/ع10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول