اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون نیروی انسانی استاندار اصفهان:

بصیرت و دوراندیشی رهبر انقلاب پیشرفت‌های علمی کشور را رقم زده است

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار اصفهان گفت: بصیرت و دور اندیشی رهبر معظم انقلاب پیشرفت‌های علمی را رقم زده است.

بصیرت و دوراندیشی رهبر انقلاب پیشرفت‌های علمی کشور را رقم زده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، فرزاد زیویار در همایش حاکمیت مطلوب و مدیریت دولتی با اشاره به تأثیر انقلاب اسلامی بر سایر جوامع چه در حوزه بیداری اسلامی و چه در جوامع غربی، اظهار کرد: مدیریت در انقلاب اسلامی بر معیار مدیریت ولایی است.

وی مدیریت ولایی را برگرفته از معیارهای دینی و معنوی در دوران نبی مکرم اسلام(ص)، حضرت امیرالمؤمنین علی(ع)، حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب دانست.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار اصفهان با بیان اینکه آموزش مدیران و کارگزاران و شیوه‌های مدیریتی، مبنای مدیریت‌های علمی و نظام ارزشی است، تصریح کرد: برای ارتقاء سطح منابع انسانی و مدیریتی با دستور استاندار، سلسله همایش‌های علمی همسو با سیاست‌های توانمندی نیروی انسانی برگزار می‌شود.

وی نهادینه‌کردن این امر را در ارتقاء و توانمندی نیروی انسانی دستگاه‌های اجرایی استان اصفهان موثر دانست و گفت: این موضوع در راستای حل مشکلات و خدمت‌رسانی به مردم شریف استان است.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول