اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بجنورد تاکید کرد

نمایش بصیرت مردم خراسان‌شمالی در استقبال از رهبری

خبرگزاری فارس: امام جمعه بجنورد تاکید کرد: مردم خراسان‌شمالی با استقبال پر شکوه از رهبر معظم انقلاب، بصیرت خود را برای دنیا به نمایش می‌گذارند.

نمایش بصیرت مردم خراسان‌شمالی در استقبال از رهبری

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی در آیین نماز جمعه این هفته مرکز خراسان‌شمالی در مصلی امام خمینی (ره) اظهار کرد: این حضور به یاد ماندنی مردم خراسان‌شمالی دشمنان نظام جمهوری اسلامی را ناامید خواهد کرد.

وی افزود: حضور رهبر معظم انقلاب در خراسان‌شمالی از سوی رسانه‌های مختلف دنیا پیگیری می‌شود، لذا مردم این استان با حضور منسجم خود در مراسم استقبال از رهبری بار دیگر ولایت‌مداری خود را اثبات می‌کنند.

خطیب جمعه بجنورد با بیان اینکه مردم این خطه این هفته انسجام و عشق به آرمان‌های نظام اسلامی را به نمایش خواهند گذاشت، گفت: الحمدالله مردم این استان در تمامی عرصه‌ها حضور داشته و این بار نیز با شکوه حضور خود در این مراسم درس بزرگی را به دشمنان خواهند داد.

وی همچنین با اشاره به برنامه سجده شکر در مساجد خراسان‌شمالی به یمن حضور پر برکت مقام معظم رهبری در این استان گفت: این برنامه معنوی از امروز تا چهارشنبه هفته پیش رو در مساجد و تکایای این استان به جای آورده و نمازگزاران برای صحت و سلامتی رهبر معظم انقلاب دعا می‌کنند.

حجت‌الاسلام یعقوبی حضور مقام معظم رهبری در خراسان‌شمالی را ارزشمند عنوان کرد و گفت: این سفر برکات معنوی برای این استان به همراه خواهد داشت.

به گزارش فارس، امام جمعه بجنورد همچنین با تبریک هفته نیروی انتظامی به جان بر کفان این نیرو اظهار کرد: نقش نیروهای انتظامی در تأمین امنیت جامعه اجتناب‌ناپذیر است.

وی مشارکت مردم در تأمین امنیت را هم برشمرد و افزود:‌ مشارکت مردم یکی از سرمایه‌های اجتماعی بوده که اگر مشارکت آنان را در تأمین امنیت شاهد هستیم، این مهم باعث ‌دستاوردهای زیادی برای نظام شده است.

یعقوبی ارتباط، مشارکت و تعامل مردم در این زمینه را سبب اقتدار نیروی انتظامی و نیروهای مسلح برشمرد و گفت: مردم اساس اقتدار را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول