اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمین روز هفته نیروی انتظامی برنامه‌های متنوعی برگزار شد

بصیرت مردم توان پلیس را ارتقا می‌دهد

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل گفت: بصیرت مردم به ویژه دانشجویان و جوانان بر توانمندی پلیس در مقابله با جرایم و بزه‌های اجتماعی کمک می‌کند.

بصیرت مردم توان پلیس را ارتقا می‌دهد

 به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ابراهیم کریم‌خانی عصر امروز و همزمان با هفته نیروی انتظامی و در نشست تخصصی علمی با دانشجویان در مجتمع نوین اردبیل اظهار داشت: هر چه قدر مردم به ویژه بدنه آگاه جامعه هوشیار و با بصیرت باشند به همان میزان مشکلات و نارسایی‌ها به حداقل رسیده و دشمن در توطئه‌ها و ترفندهای خود با شکست و ناکامی مواجه می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز در تداوم آرمان‌ها و حفظ ارزش‌ها به حضور با صلابت دانشجویان و فرهیختگان جامعه نیاز داریم، تصریح کرد: اگر اتکای ما به مبانی ارزشی و دینی باشد به یقین در برقراری امنیت، آرامش و آسایش جامعه نیز موفق می‌باشیم.

کریم‌خانی در ادامه خاطر نشان کرد: دشمن امروز در یک جنگ نابرابر از دو جبهه فرهنگی و اقتصادی انقلاب اسلامی را مورد هجمه و تهدید قرار داده است اما ملت آزمون پس داده ایران به مانند هشت سال جنگ تحمیلی این بار نیز دشمن و ایادی کفر را به نابودی و سرنگونی می‌کشاند.

به گزارش فارس، همچنین به مناسبت هفته نیروی انتظامی همایش پلیس، امنیت و اصناف در اردبیل برگزار شد و جانشین فرماندهی انتظامی استان اردبیل به تعامل و همکاری اصناف با پلیس در ارتقای شاخص‌های امنیتی اشاره کرد و بیان داشت: ما امروز تمام داشته‌های خود را مدیون صلابت و ایثارگری شهدا و مدافعان این نظام هستیم.

علی طاهری اضافه کرد: دشمن قدار ما در بر هم زدن امنیت و آرامش جامعه به ویژه امنیت اقتصادی و سلامت کسبه و بازار آستین بالا زده اما وظیفه داریم با مصرف بهینه و مقبول کالا و دوری از اسراف بینی دشمن را به خاک بمالیم.

در چهارمین روز هفته نیروی انتظامی نشست تخصصی پلیس با دانشجویان در نمین نیز برگزار شد که فرمانده انتظامی این شهرستان در سخنانی گفت: ‌امنیت پس از عدالت مهم‌ترین مطالبه مردم از حکومت است.

رسول سلحشور تولید و تأمین امنیت را نیازمند مشارکت و همکاری مردم دانست و افزود: قشر دانشجوی ما سرمایه ارزشمند نظام و مغز متفکر جامعه است و برای تولید امنیت، رسالت و وظیفه دانشجویان سخت و سنگین است.

وی یکی از مؤلفه‌های جلب مشارکت‌های اجتماعی را قانونمداری و رعایت حدود و مقررات توصیف کرد و اظهار داشت: رویکرد پلیس در حال حاضر جامعه‌محوری و دانش‌محوری است.

سلحشور برخورداری از امنیت را حق تمام شهروندان دانست و از دانشجویان خواست تا با اطلاع‌رسانی و آگاهی‌دهی زمینه برقراری و ارتقای امنیت را فراهم آورند.

به گزارش فارس، معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان اردبیل نیز در گردهمایی مسئولان پلیس فتا در اردبیل تصریح کرد: 75 درصد جرایم اینترنتی در اردبیل با هدف کسب منابع مالی اتفاق می‌افتد.

پرویز اسماعیل‌پور خاطر نشان کرد: انگیزه انتقام‌گیرانه در گرمی و حس کنجکاوی و اقدامات ضد اخلاقی نیز از دیگر زمینه‌ها و اهداف وقوع جرایم اینترنتی است.

وی توسعه روزافزون زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات، افزایش کاربران و استفاده‌کنندگان از فضاهای مجازی و همچنین زیاد شدن جرایم اینترنتی را از دلایل راه‌اندازی پلیس فتا با هدف ایجاد و توسعه‌ ساز و کار برای برقراری امنیت در فضای تولید و تبادل اطلاعات اعلام کرد.

همچنین به مناسبت هفته نیروی انتظامی برنامه‌های مختلفی در نقاط مختلف استان اردبیل اعم از صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی، ‌تجلیل از کارکنان و نیروهای نمونه پلیس، رژه موتورسواران و رزمایش امنیت و اقتدار در اردبیل برگزار شد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول