اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست خبری پیش از بازی

مرفاوی و کرانچار از آخرین وضعیت صبا و سپاهان می‌گویند

خبرگزاری فارس: نشست خبری مربیان تیم‌های فوتبال صبای قم و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان پیش از بازی حساس دو تیم در هفته دوازدهم از دور رفت مسابقات لیگ برتر امشب در قم برگزار می‌شود.

مرفاوی و کرانچار از آخرین وضعیت صبا و سپاهان می‌گویند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم با حضور مربیان تیم‌های صبای قم و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان پیش از جدال دو تیم در هفته دوازدهم از دور رفت لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، عبدالصمد مرفاوی و زلاتکو کرانچار امشب در نشست خبری پیش از بازی آخرین وضعیت تیم‌هایشان را تشریح می‌کنند. 

این در حالی است که نشست‌ خبری مربیان تیم‌های فوتبال صبای قم و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان همانند دیدارهای قبلی صبای قم در مسابقات خانگی امسال لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور مقابل تیم‌های فوتبال پیکان تهران، ملوان بندر انزلی، فجر شهید سپاسی و داماش گیلان در دفتر باشگاه صبا تشکیل می‌شود.

با توجه به اینکه بازی دو تیم صبای قم و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان عصر جمعه 28 مهر ماه در قم برگزار می‌شود، یک روز پیش از برگزاری بازی، مربیان دو تیم از ساعت 18 و 40 دقیقه امروز در باشگاه صبا پاسخگوی سئوالات خبرنگاران رسانه‌های مختلف خواهند بود.

آخرین تمرین تیم فوتبال صبای قم هم پیش از جدال حساس شاگردان مرفاوی با تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان از هفته دوازدهم نیم فصل نخست مسابقات دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عصر امروز با حضور تمام نفرات این تیم، در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود.

صبای قم در حالی این دیدار خانگی را برابر فولاد مبارکه سپاهان اصفهان برگزار می‌کند که در دیدارهای خانگی قبل دو پیروزی، دو تساوی و یک باخت در کارنامه دارد و نتوانسته است از دیدارهای خانگی مطابق انتظار نتیجه بگیرد.

مرفاوی و شاگردانش امید زیادی دارند که با ارائه بازی هماهنگ و منسجم مقابل فولاد مبارکه سپاهان اصفهان بتوانند ضمن ارائه نمایشی جذاب و خوب، روند موفقیت‌های خود بعد از دو پیروزی خانگی که آخرین آنها برابر گهر زاگرس دورود بود را در حضور تماشاگران خودی ادامه دهند زیرا صبای قم در هفته‌های نهم تا یازدهم در جدال با تیم‌های بالانشین استقلال و نفت تهران و همچنین تیم پایین جدولی داماش گیلان پیروز نشده است و همچنان در رده دهم جدول جای دارد. 

مصاف دو تیم در هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور در حالی صورت می‌گیرد که تا پایان هفته یازدهم رقابت‌ها، تیم فوتبال صبای قم با کسب 15 امتیاز در رده دهم جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر است و برای بهتر کردن این موقعیت در مقابل فولاد مبارکه سپاهان اصفهان به میدان می‌رود ضمن اینکه حریف اصفهانی نیز با کسب 20 امتیاز در مکان صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر جای گرفته ‌است.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول