اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

سایپا شمال میزبان و فوتبال نساجی مهمان جام آزادگان است

خبرگزاری فارس: در هفته پنجم لیگ دسته یک فوتبال کشور سایپا شمال میزبان و نساجی مهمان حریف است.

سایپا شمال میزبان و فوتبال نساجی مهمان جام آزادگان است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، هفته پنجم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان روز پنج‌شنبه 20 مهر با انجام 14 بازی همزمان از ساعت 15 و 30 دقیقه انجام می‌شود که دراین روز دو نماینده فوتبال مازندران به دیدار حریفان می‌روند.

تیم سایپا شمال که هفته گذشته در برابر میزبان خود فولاد یزد با دو گل مغلوب شد در این هفته در ورزشگاه شهدای هفتم تیر بابل میزبان شرکت ملی حفاری اهواز بوده و در پی دومین برد خود در حضور تماشاگرانش است.

سایپا شمال از چهار بازی خود یک پیروزی و سه شکست کسب کرد و اکنون با سه امتیاز در رده یازدهم جدول 14 تیمی جای دارد.

سایپا شمال مقابل شهرداری تبریز پیروز شد و در برابر تیم‌های راهیان کرمانشاه، پاس همدان و فولاد یزد نتیجه بازی را واگذار کرد.

نساجی مازندران دیگر نماینده استان که هفته گذشته در ساری مقابل مهمان خود گسترش فولاد تبریز با تساوی یک بر یک متوقف شد، این هفته در ورزشگاه تختی یزد مهمان آهن بافق است.

نساجی نیز از چهار بازی خود یک پیروزی، دو شکست و یک تساوی کسب کرد و هم اکنون با چهار امتیاز در رده دهم جدول 14 تیمی این رقابت‌ها جای دارد.

نساجی مازندران برابر ماشین‌سازی تبریز پیروز شد و مقابل تیم‌های ابومسلم خراسان و الوند همدان نتیجه بازی را واگذار کرد و در برابر گسترش فولاد تبریز مساوی کرد.

به گزارش فارس، با توجه به بازسازی و مرمت چمن ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر بازی‌های خانگی سایپا شمال در ورزشگاه شهدای هفتم تیر بابل و بازی‌های خانگی نساجی مازندران در ورزشگاه شهدای ساری برگزار می‌شود و به نوعی در حال حاضر شهر ساری میزبان نساجی و بابل نیز میزبان سایپا شمال است.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول