اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف بررسی افسردگی بین دانش‌آموزان

همایش روان و خانواده در آبادان برگزار شد

خبرگزاری فارس: همایش روان و خانواده با هدف بررسی و مطالعه افسردگی بین دانش‌آموزان در سینما نفت آبادان برگزار شد.

همایش روان و خانواده در آبادان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، همایش روان و خانواده با هدف بررسی و مطالعه افسردگی بین دانش‌آموزان و با شعار «خطر بروز افسردگی را در دانش‌آموزان جدی بگیریم»، در سینما نفت آبادان برگزار شد.

در این همایش مدیران، معاونان پرورشی، نمایندگان انجمن اولیا و مربیان، مشاوران و رابطین بهداشت؛ راه‌های سلامت و بهداشت روان، ارتباط با خانواده و علائم افسردگی بین دانش‌آموزان را در همه مقاطع تحصیلی بررسی کردند.

یکی از معاونان پرورشی حاضر در این همایش خاطرنشان کرد: باید آگاهی در خصوص بیماری افسردگی را به انجمن اولیا و دانش‌آموزان به‌ویژه افرادی که در امر آموزش و پرورش دخیل هستند، بدهیم.

وی با اشاره به اینکه باید با بیماری افسردگی بین نسل جوان به‌ویژه دانش‌آموزان مبارزه کرد، افزود: با ارتقای سطح اطلاعات بین دانش‌آموزان می‌توان این توانایی را در آنها ایجاد کرد تا بیماری افسردگی را در بین خودشان ریشه کن کنند.

افسردگی یکی از شایع‌ترین و مهم‌ترین مسائل و معضلاتی است که مدارس کشورمان در مقطع متوسطه بدان گرفتار است؛ این رفتارها از عوامل گوناگونی ناشی می‌شود که در حال بررسی و مطالعه است.

انتهای پیام/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول