اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام موسسه صنعتی گوشت مشهد خبر داد

تدارک 3 هزار راس دام برای عید قربان امسال

خبرگزاری فارس: قائم مقام موسسه صنعتی گوشت مشهد گفت: برای استقبال از عید سعید قربان و انجام دادن قربانی‌های مردم در موسسه صنعتی گوشت مشهد 3 هزار راس آماده کرده‌ایم.

تدارک 3 هزار راس دام برای عید قربان امسال

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محسن انصاری ظهر امروز در جلسه شورای بهداشت و درمان که در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان مشهد برگزار شد، اظهار کرد: برای استقبال از عید سعید قربان و انجام دادن قربانی‌های مردم در موسسه صنعتی گوشت مشهد 3 هزار راس آماده کرده‌ایم.

قائم مقام موسسه صنعتی گوشت مشهد گفت: علاوه بر این نیز در تمام مناسبت‌های دیگر سال و برای مراسم مختلف قربانی با رعایت اصول شرعی و بهداشتی برای مردم انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه باید مواردی که به صورت خیابانی و خانگی قربانی و ذبح انجام می‌شود گزارش شود، تصریح کرد: در هنگامی که افراد این تخلفات را مشاهده کردند باید به مسئولان دامپزشکی اطلاع دهند.

قائم مقام موسسه صنعتی گوشت مشهد با اشاره به اینکه افراد می‌توانند با استفاده از تلفن سفارشات قربانی خود را به موسسه صنعتی گوشت بدهند، ادامه داد: این شماره تلفن 8801391 در شهر مشهد است که در تمام مدت شهروندان می‌توانند با آن برای سفارش قربانی تماس بگیرند.

انصاری با بیان اینکه بیشترین سعی این است که شهروندان عادی را از مراحل ذبح و بیماری‌هایی که در پی آن ممکن است بروز کند دور نگه دارند خاطرنشان کرد: در کشتارگاه با استفاده از باسکول دیجیتالی دام مورد نظر وزن می‌شود و کارکنان این نهاد می‌توانند از مراحل ذبح دام یک لوح فشرده تهیه کنند و برای سفارش دهنده ارسال کنند تا اطمینان قربانی دهنده حاصل شود.

انتهای پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول