اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه منوجان:

مسئله حجاب و عفاف در هیاهوی تبلیغات دشمن قرار دارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه منوجان گفت: یکی از مواردی که در هیاهوی تبلیغات و تهاجم دشمن بشریت قرار گرفته، مسئله حجاب و عفاف است که می‌طلبد مسئولان نسبت به آن حساس باشند.

مسئله حجاب و عفاف در هیاهوی تبلیغات دشمن قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان، حجت‌الاسلام امین رضوانی صبح امروز در جلسه ستاد صیانت از حریم شهروندی با عنوان «حجاب و عفاف» در این شهرستان اظهار داشت:‌ مسئله فرهنگ و امور اجتماعی یکی از دغدغه‌های بزرگ همه دلسوزان نظام و جامعه اسلامی است.

وی افزود: یکی از مواردی که در هیاهوی تبلیغات و تهاجم دشمن بشریت قرار گرفته، مسئله حجاب و عفاف است که می‌طلبد، مسئولان نسبت به آن حساس باشند.

رضوانی تصریح کرد: خداوند بهترین قوانین از جمله حجاب و عفاف را برای آفریدگان خود وضع کرده که باید برای طی راه سعادت از آن پیروی کنیم.

وی با بیان اینکه برخی حجاب را برای زنان محدودیت می‌دانند، ابراز داشت: شهید مرتضی مطهری در پاسخ به این افراد فرموده‌اند «دستور پوشش زنان به دلیل میل به خودنمایی در ذات آنان صادر شده است».

رضوانی با اشاره به اینکه مفهوم حجاب در قرآن کریم هشت بار به کار رفته است، عنوان کرد: با توجه به تأکید قرآن و توصیه‌های ائمه پوشش بر زنان واجب است.

امام جمعه منوجان دغدغه همه متولیان فرهنگ را مسئله حجاب و عفاف دانست و گفت: باید برای مقابله با بدحجابی راهکارهایی به کار گیریم که واقعا جوابگو باشد.

رضوانی بیان داشت: تمام مسئولان به ویژه مسئولان اداره آموزش و پرورش که با خانواده‌ها ارتباط بیشتری دارند، باید تلاش بیشتری در زمینه ترویج حجاب انجام دهند.

وی اذعان داشت: مسئولان اداره‌ها و نهادها باید به ارباب‌رجوع‌های بدحجاب با گفتاری نرم و منطقی تذکر دهند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول