اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ارشاد اسلامی سمیرم:

همایش عفاف و حجاب در سمیرم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سمیرم با اشاره به اهداف شوم دشمن در تخریب ذهن و فکر جوانان گفت: همایش عفاف و حجاب برای دانش آموزان سمیرمی برگزار می‌شود.

همایش عفاف و حجاب در سمیرم برگزار می‌شود

ولی‌الله توکلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سمیرم با اشاره به اهمیت مسئله عفاف و حجاب از دیدگاه اسلام اظهار کرد: حجاب و حفظ آن از مهم‌ترین مقوله‌هایی است که نباید اجازه دهیم معانی معنوی و ارزش‌های اسلامی آن در جامعه کمرنگ شود.

وی افزود: اگر می‌خواهیم از دین مبین اسلام و باورهای دینی‌مان دفاع کنیم، باید عفاف و حجاب را به بهترین شکل رعایت کنیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سمیرم با بیان اینکه دشمن با ترویج برخی بداخلاقی‌ها و الگوهای غیر اسلامی در نظر دارد تا مسئله حجاب را میان بانوان و مردان مسلمان کمرنگ کرده و آنان را به سمت فرهنگ غلط غربی سوق دهد، گفت: حجاب و عفاف به عنوان دو ارزش در جامعه بشری و به‌ ویژه جوامع اسلامی مطرح هستند، به همین دلیل این دو مقوله باید حفظ و نهادینه شده و بانوان با حفظ حجاب خود چشمان ناپاک و توطئه‌های دشمنان را از بین ببرند.

وی با اشاره به نقش محوری زنان در خانواده و اهمیت عفاف و حجاب تصریح کرد: در همین راستا همایش یک روزه عفاف و حجاب با حضور دانش آموزان دختر سمیرمی برگزار می‌شود.

توکلی افزود: از اصلی‌ترین و محوری‌ترین ویژگی‌های روحی و اخلاقی زنان رعایت عفت و حجاب اسلامی است که سایر فعالیت‌ها بدان ارزش پیدا می‌کند و بارزترین مشخصه زن مسلمان ایرانی در نظام اسلامی، پاکدامنی و حفظ عفت، رعایت حجاب و شئونات اسلامی است که کامل‌کننده و متمم نقش‌آفرینی آنان در فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی است.

وی با اشاره به اهداف شوم دشمن در تخریب ذهن و فکر جوانان اضافه کرد: امروز دشمن در تلاش است تا بی‌بند و باری و بد‌حجابی را در کشورهای مسلمان رواج دهد و ارزش‌‌های دینی و اخلاقی و اسلامی ما را زیر سئوال ببرد و در نهایت ایران اسلامی را از دستیابی به قله‌های افتخار و پیشرفت باز دارد.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول