اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور فرهنگی بانوان اداره تبلیغات اسلامی استان اردبیل خبر داد

توزیع 600 نسخه سی‌دی «حجاب در ایران»

خبرگزاری فارس: مسئول امور فرهنگی بانوان اداره تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل 600 نسخه سی‌دی «حجاب در ایران» طراحی و در سطح شهرستانهای استان توزیع کرد.

توزیع 600 نسخه سی‌دی «حجاب در ایران»

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از تبلیغات اسلامی استان اردبیل، سارا حقی اظهار داشت: سی‌دی «حجاب در ایران» با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در موضوعات نگاه اسلامی به زن، نگاه غرب به زن، فرمایشات مقام معظم رهبری و نماینده ولی فقیه در استان اردبیل تهیه شده است.

وی محصولات فرهنگی و تبلیغی را از جمله ابزاری ذکر کرد که راه را برای بیان اهداف تربیتی و تزریق ارزش‌های دینی در بین اقشار مختلف هموار می‌کند.

حقی بیان داشت: این سی‌د‌ی‌ها در بین شهرستان‌های تابعه و برخی از ادارات مرکز استان اردبیل نیز توزیع شده است.

مسئول امور فرهنگی بانوان اداره تبلیغات اسلامی استان اردبیل بر لزوم اجرای برنامه های فرهنگی و آگاه سازی خانواده ها به ویژه نسل‌های جوان جامعه با ارزش‌های اسلامی و دینی و تحکیم باورهای دینی جوانان برای مقابله با هجمه‌های ضد فرهنگی دشمنان تاکید کرد.

حقی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: پس از وقوع انقلاب اسلامی زنان در حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب در همه عرصه‌ها تا به امروز نقش اساسی داشته و دارند به طوری که حضور فعال در پشتیبانی از رزمندگان سلحشور و تشویق و ترغیب همسران و فرزندان به حضور گسترده در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل و دفاع از استقلال و آزادی جمهوری اسلامی و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان بسیار موثر بوده است.

این مسئول به مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی برای زنان اشاره کرد و گفت: ایجاد خودباوری، حفظ و بازیابی هویت اسلامی از ثمرات انقلاب برای زنان بود که این امر مهم‌ترین وسیله در حفظ و حراست از آرمان‌های انقلاب و عزت و اقتدار ملت مسلمان ایران محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول