اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیجار:

بد‌حجابی حربه دشمن برای اشاعه فرهنگ غرب است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بیجار بد‌حجابی را حربه دشمنان برای اشاعه فرهنگ غرب دانست و بر افزایش آگاهی جوانان نسبت به اهداف و برنامه‌های دشمنان تاکید کرد.

بد‌حجابی حربه دشمن برای اشاعه فرهنگ غرب است

حجت‌الاسلام علی مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیجار اظهار داشت: دشمنان اسلام در هر موقعیتی با استفاده از ابزار و شیوه‌های مختلف برای ضربه‌ زدن به جامعه اسلامی استفاده می‌کنند و در این میان با ترغیب جوانان به پوشیدن لباس‌های نامناسب‌ که منافات با شأن جامعه اسلامی است، برای ضربه زدن به اسلام استفاده می‌کنند.

وی از حضرت فاطمه(س) به عنوان برترین الگوی حجاب و عفاف یاد کرد و گفت: بانوان جامعه اسلامی باید در تمامی مراحل زندگی حضرت فاطمه(س) را سرلوحه خود قرار دهند.

امام جمعه بیجار افزود: حجاب، لذت و شادی معنوی را برای یک بانوی مسلمان به ارمغان می‌آورد و در پرتو حجب و حیا از نگاه شیطان نیز ایمن خواهد ماند.

وی با اشاره به علل گرایش دختران به بدحجابی، نا آگاهی و غفلت را یکی از عوامل این مهم خواند و گفت: عدم برخورد تعریف شده با افراد متخلف بستر مناسبی برای انحرافات و گرایش به سمت ترویج فرهنگ ابتذال غرب است.

مرادی خاطرنشان کرد: امروزه در مورد حجاب باید به مردان هم تذکر داده شود و اکنون لباسی که برای مردان طراحی می‌کنند به همان نسبت بدحجابی برای زنان پیش می‌رود.

امام جمعه بیجار اظهار داشت: حجاب مقوله‌ای است که ریشه در معارف دینی دارد و اگر اعتقادات دینی قوی باشد افراد به آفت‌ها و آسیب‌های اخلاقی دچار نخواهند شد.

مرادی تصریح کرد: ارگان‌ها و نهادهای فرهنگی می‌توانند در زمینه ترویج فرهنگ حجاب و عفاف تأثیرگذار باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جوانان غیرتمند ایران اسلامی با تمامی وجود به دین مبین اسلام پایبند هستند و اجازه نخواهند داد که بدحجابی در کشورمان ترویج یابد.

انتهای پیام/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول