اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش کهنوج خبر داد

اختصاص 250 میلیون تومان اعتبار به ورزش کهنوج

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهنوج گفت:۲۵۰میلیون تومان از محل اعتبارات دو درصد نفت به ورزش کهنوج اختصاص یافته است.

اختصاص 250 میلیون تومان اعتبار به ورزش کهنوج

مهدی حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهنوج اظهار داشت: از محل اعتبارات دو درصد نفت، اعتبارات جدیدی به ورزش کهنوج اختصاص یافته که 100 میلیون تومان آن برای تکمیل استخر شنا است.

وی افزود: 100 میلیون تومان نیز برای تکمیل سالن 2 هزار نفری، 50 میلیون تومان برای احداث سالن رزمی جدید، 20 میلیون تومان برای تجهیزات ورزشی و 15 میلیون تومان برای تعمیرات اماکن ورزشی در شهرستان کهنوج در نظر گرفته شده است.

حیدری در مورد احداث استادیوم جدید در این شهرستان تصریح کرد: اعتبارات آن از محل دور دوم سفر ریاست جمهور بوده که تا به امروز عملی نشده است و امیدواریم تا پایان این دولت این امر محقق شود.

وی ابراز داشت: فرماندار کهنوج به عنوان رئیس جلسه شورای ورزش این شهرستان باید از محل اعتبارات بند ب ورزشی یک درصد اداره‌های کل در جنوب تلاش کند تا یک درصد آن‌ها را جذب و در بحث ورزش جنوب هزینه شود.

حیدری عنوان کرد: از نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی نیز انتظار می‌رود با توجه به پایین بودن سرانه ورزشی این شهرستان که رقم 40 سانتی‌متر مربع برای هر نفر را نشان می‌دهد و رقم پیش‌بینی شده کشور که یک متر و 20 سانتی‌متر است، تلاش کند در بحث زیرساخت‌ها حداقل به رقم یک متر نزدیک شویم.

وی در زمینه ساخت اماکن ورزشی جدید نیز اذعان داشت: در آینده یک زورخانه توسط خیران احداث می‌شود که امیدواریم هرچه زودتر راه‌اندازی شود.

حیدری خاطرنشان کرد: همچنین ساخت یک سالن ویژه هیئت‌های رزمی از محل دو درصد نفت در دستور کار قرار دارد که امیدواریم هرچه سریع‌تر اعتبارات آن اختصاص داده شود.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول