اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران صورت گرفت

افتتاح 3 پروژه عمرانی و ورزشی در پاکدشت

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته تربیت بدنی و با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران سه پروژه عمرانی ـ ورزشی در شهرستان پاکدشت به بهره‌برداری خواهد رسید.

افتتاح 3 پروژه عمرانی و ورزشی در پاکدشت

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، به مناسبت هفته تربیت بدنی و با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران سه پروژه عمرانی ـ ورزشی در شهرستان پاکدشت به بهره‌برداری خواهد رسید.

این گزارش حاکی است، خانه وزنه‌برداری، خانه ژیمناستیک و سالن چندمنظوره روستای کلین سه پروژه‌ای هستند که هفته آینده مصادف با دوم آبان ماه سال جاری با اعتبار 4 میلیارد ریال در پاکدشت مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت که افتتاح آنها سرانه ورزش این شهرستان را تا حد قابل توجهی افزایش می‌دهد.

وهاب فرهمند مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران که پیش از این نیز همراه با هیئت دولت در شهرستان پاکدشت حضور یافته بود، برای دومین بار است که راهی این شهرستان می‌شود و ضمن بازدید از پروژه‌های ورزشی و ورزشکاران پایتخت گل و گیاه ایران، با بریدن روبان افتتاح ابنیه ورزشی جدیدالاحداث رسما آنها را بازگشایی می‌کند.

گفتنی است، گلباران مزار شهدا، حضور در نماز دشمن‌شکن جمعه، برپایی مسابقات مختلف ورزشی و... از دیگر برنامه‌های اداره ورزش و جوانان در این هفته است.

انتهای پیام/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول