اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل باشگاه صنعت نفت آبادان:

تا پایان فصل مدیر عامل می‌مانم/ تیم میلیاردرها را می‌بریم

خبرگزاری فارس: مدیر عامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: با توجه به اصرار مسئولان وزارت نفت تا پایان فصل در خدمت این باشگاه به عنوان مدیر عامل ادامه همکاری خواهم داد.

تا پایان فصل مدیر عامل می‌مانم/ تیم میلیاردرها را می‌بریم

علی حکمت امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: بازی بسیار مهمی این هفته در مقابل تیم میلیاردرها(پرسپولیس) داریم.

وی افزود: بازی پنجشنبه، بازی بین تیم قانونمند و تیم میلیاردرهاست و امیدواریم که پیروز این رقابت نابرابر ما باشیم.

مدیر عامل باشگاه صنعت نفت آبادان خاطرنشان کرد: ما از این لحاظ قانونمندیم که سقف قانونی قراردادها را رعایت کردیم و از خرید بازیکنان نجومی پرهیز کردیم اما باشگاهی همچون پرسپولیس قراردادهای میلیاردی با برخی بازیکنان منعقد کرده است.

حکمت تصریح کرد: مطمئن هستیم بازی صنعت نفت و پرسپولیس بازی جالب و خوبی خواهد بود و قطعاً پول در برد این مسابقه نقش نخواهد داشت.

مدیر عامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: در حال حاضر تیم صنعت نفت آبادان در اوج آمادگی قرار دارد و هیئت مدیره نفت نیز با همدلی و اتحاد تمام توان خود را برای حمایت از تیم بکار گرفته‌ است.

وی در خصوص موضوع ماندن و یا رفتن خود در این فصل گفت: با توجه به اصرار مدیران وزارت نفت و همچنین درخواست هواداران در این فصل در خدمت تیم خواهم ماند و با تمام توان کار را به پیش خواهم برد.

حکمت در خصوص برنامه این باشگاه برای  تشویق بازیکنان در صورت غلبه بر تیم کهکشانی پرسپولیس تهران اظهار کرد: وزیر نفت روز گذشته در تماس با مدیر عامل پالایشگاه آبادان از اختصاص یک پاداش ویژه به بازیکنان در صورت پیروزی در دیدار پیش رو خبر داده است.

وی گفت: علاوه بر پاداش وزیر نفت ما نیز طبق قرارداد پاداش در خور توجهی به بازیکنان اختصاص خواهیم داد.

مدیر عامل باشگاه صنعت نفت آبادان همچنین از پرداخت 10 درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان خبر داد و گفت: امیدواریم با حمایت مدیران وزارت نفت این فصل مشکل مالی چندانی نداشته باشیم.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول