اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی باشگاه صنعت نفت آبادان:

ورود بازیکنان خارجی سبب واقعی شدن هزینه بازیکنان می‌شود

خبرگزاری فارس: سخنگوی باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: ورود فوتبالیست‌های خارجی به کشور سبب رسیدن مبالغ کاذب بازیکنان به قیمت واقعی می‌شود.

ورود بازیکنان خارجی سبب واقعی شدن هزینه بازیکنان می‌شود

علی‌رضا خلیلی‌نیا امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: ‌یکی از مشکلات پیش روی باشگاه‌ها بالا بودن هزینه برخی بازیکنان است که در واقع بدون دلیل خاصی است.

وی گفت: عدم وجود فضای رقابتی و همچنین عدم امکان استفاده از ظرفیت ورود بازیکنان خارجی باعث شده نرخ برخی بازیکنان بیش از حد بالا برود.

سخنگوی باشگاه صنعت نفت آبادان با اشاره به اینکه این باشگاه در فصل جدید با برنامه بازیکن جذب کرده گفت: ما امتیازهای بزرگی مانند هواداران پرشور و علاقه‌مند و کاستا را در آبادان داریم و با هر بازیکنی که صحبت می‌کنیم، می‌گوید برای این امتیازها به این جا می‌آید.

خلیلی‌نیا تصریح کرد: البته ما یکسری امتیازهای تخصصی هم در نظر داریم که در حال آماده کردن آنها هستیم و هنگامی‌که مجوزهای آن‌ها را گرفتیم این امتیازها را اعلام خواهیم کرد.

وی در ادامه با بیان این ‌که مبلغ 400 میلیون تومان برای سقف قرارداد زیاد است، گفت: در خارج بهترین فوتبالیست‌ها با 10 هزار دلار بازی می‌کنند اگر ما در ایران برای وارد کردن بازیکن خارجی محدودیت نداشتیم، می‌توانستیم بهترین بازیکنان خارجی را با نصف سقف قرارداد وارد کنیم.

وی افزود: همان‌طور که اکنون ما دو بازیکن خارجی درجه اول را در حد سقف قرارداد برای تیم‌مان جذب کرده‌ایم. به نظر می‌رسد یکسری قوانین مانند شرایط جذب بازیکنان خارجی، چشم‌بسته تصویب می‌شوند.

سخنگوی باشگاه نفت آبادان خاطرنشان‌کرد: اگر ورود فوتبالیست‌های خارجی به کشور‌مان آزاد می‌شد، مطمئناً مبالغ کاذب بازیکنان به قیمت واقعی‌اش می‌رسید.

وی اظهار کرد: اگر به سقف قرارداد بازیکن‌های کره و ژاپن که حرفه‌ای نیز هستند نگاه کنید، می‌بینید که سقف قرارداد‌شان، نصف قراردادهای ما در این جا است و فوتبال موفقی هم دارند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول