اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران:

زمین مجتمع ورزشی نساجی قائمشهر به زودی واگذار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران گفت: زمین مجتمع ورزشی نساجی قائمشهر به زودی واگذار می‌شود.

زمین مجتمع ورزشی نساجی قائمشهر به زودی واگذار می‌شود

احمد سعادتمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری از برگزاری نشست استاندار مازندران با مالک و مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی نساجی مازندران خبر داد و ابراز داشت: با دستور استاندار زمین شش هکتاری مافروجک به منظور ساخت مجتمع فرهنگی ورزشی سیاحتی نساجی مازندران واگذار می‌شود.

وی با بیان اینکه این نشست در وزارت کشور انجام شد، گفت: در این جلسه مهدی پرهام مالک باشگاه و محمودی مشاور استاندار نیز حضور داشتند.

سعادتمند با اعلام اینکه در این نشست تسریع در نصب چمن مصنوعی شهید وطنی قائمشهر در دستور کار قرار گرفت، خاطرنشان کرد: این جلسه دو ساعت طول کشید و در این جلسه تمامی موارد مطرح شده از سوی باشگاه فرهنگی ورزشی نساجی مازندران با دستور استاندار مازندران همراه شد.

وی با اشاره به برگزاری دیدارهای تیم فوتبال نساجی مازندران در ورزشگاه شهدای ساری افزود: استاندار نیز با برقراری تماس با نصرالله پریچهره مدیر کل ورزش و جوانان استان خواستار در اختیار گذاشتن این ورزشگاه برای برگزاری تمرین و دیدارهای این تیم تا تکمیل شدن ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر شد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی نساجی مازندران اذعان داشت: همچنین در تماس تلفنی استاندار با نوبخت مدیر کل منابع طبیعی استان واگذاری زمین شش هکتاری مافروجک به منظور ساخت مجتمع فرهنگی ورزشی سیاحتی نساجی مازندران در دستور کار قرار گرفت.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول