اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کارگروه توسعه کشاورزی محقق شد

تصویب 23 طرح کشاورزی در بشرویه

خبرگزاری فارس: در دهمین جلسه کارگروه کشاورزی شهرستان بشرویه 23 طرح کشاورزی با اعتبار 6 میلیارد و 940 میلیون ریال به تصویب اعضا رسید.

تصویب 23 طرح کشاورزی در بشرویه

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، فرماندار بشرویه در جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی این شهرستان اظهار کرد: عمده اقتصاد و معیشت مردم بشرویه بر پایه کشاورزی و دامداری است.

غلامرضا پورسلطانی ادامه داد: تامین و تقویت زیرساخت‌های بخش کشاورزی در این شهرستان سبب رونق کشاورزی و افزایش تولید می‌شود.

وی با بیان اینکه توسعه بخش کشاورزی بخش مهم و محور توسعه و پیشرفت شهرستان به شمار می‌رود، تصریح کرد: با توجه به اختصاص اعتبارات به کارگروه توسعه بخش کشاورزی باید برای ایجاد اشتغال و توسعه این بخش برنامه‌ریزی و پیگیری لازم صورت گیرد.

فرماندار بشرویه افزود: علاوه بر تصویب طرح‌های کشاورزی در این کارگروه، واگذاری زمین و چاه‌های کشاورزی به افراد جویای کار از دیگر اختیارات کارگروه توسعه بخش کشاورزی است.

مدیر جهاد کشاورزی بشرویه نیز با بیان اینکه از ابتدای تشکیل کارگروه کشاورزی در این شهرستان 94 طرح برای دریافت تسهیلات به بانک عامل معرفی شده است، گفت: اعتبار این طرح‌ها 54 میلیارد و 125 میلیون ریال بوده است.  

علی شفیعی اضافه کرد: از این میزان 23 میلیارد ریال به بانک ارسال شده که 600 میلیارد ریال در مرحله انعقاد قرارداد و 5 میلیارد و 600 میلیون ریال در حال پرداخت است.

وی اضافه کرد: همچنین از این تعداد 79 طرح از تسهیلات زیر 300 میلیون ریال و 15 طرح از تسهیلات بالای 300 میلیون ریال استفاده می‌کنند.

مدیر جهاد کشاورزی بشرویه از تصویب 23 طرح کشاورزی در دهمین جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی شهرستان بشرویه خبر داد و گفت: اعتبار این طرح‌ها 6 میلیارد و 940 میلیون ریال است.

شفیعی اضافه کرد: پنج طرح آب و خاک، 11 طرح باغبانی، چهار طرح منابع طبیعی و سه طرح امور دام از طرح‌های مصوب شده، هستند.

وی اضافه کرد: 20 طرح زیر 300 میلیون ریال و سه طرح بالای 300 میلیون ریال است.

در پایان این جلسه 23 طرح کشاورزی با اعتبار 6 میلیارد و 940 میلیون ریال به تصویب اعضای کارگروه توسعه بخش کشاورزی شهرستان بشرویه رسید.              

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول