اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی تاکستان خبر داد

رها‌سازی 300 هزار بچه‌ماهی در استخر‌های تاکستان

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تاکستان گفت: 300 هزار قطعه بچه‌‌ماهی در استخرهای پرورش ماهی تاکستان رها‌سازی شد.

رها‌سازی 300 هزار بچه‌ماهی در استخر‌های تاکستان

مجید اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان با اشاره به رها‌سازی بیش از 300 هزار قطعه بچه ماهی در بیش از 50 استخر پرورش ماهی در بخش‌های اسفرورین، ضیاآباد، خرمدشت و بخش مرکزی تاکستان اظهار کرد: توسعه کار‌آمدی استخر‌های پرورش ماهی از برنامه‌های سالیانه اداره جهاد کشاورزی شهرستان تاکستان است که با جدیت پیگیری می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تاکستان اضافه کرد: بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی بخش کشاورزی شامل استخر‌ها، مجتمع‌های تحقیقاتی و تولیدی بخش کشاورزی در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه این شهرستان از قطب‌های اصلی و برجسته برداشت و تولید انگور در بین استان‌های کشور است، تصریح کرد: سالانه بیش از 300 هزار تن انگور از باغستان‌های این شهرستان در بخش‌های چهار گانه برداشت می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تاکستان ادامه داد: حمایت از باغداران انگور از جمله راهکار‌هایی است که با هدف افزایش میزان کاشت و برداشت در این شهرستان صورت می‌گیرد.

اسماعیلی بیان کرد: داربستی کردن باغستان نیز از شیوه‌های مدرنی است که می‌تواند تولید انگور را در این شهرستان به 3 برابر افزایش دهد.

وی با بیان اینکه پرداخت تسهیلات بلاعوض از سوی اداره جهاد کشاورزی شهرستان تاکستان همچنان ادامه دارد، عنوان کرد: پرداخت وام‌هایی با مبلغ بیش از 100 میلیون ریال به کشاورزان از برنامه‌های جاری این اداره برای افزایش سطح کشت و برداشت است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تاکستان ادامه داد: در حوزه تعامل و بررسی و دغدغه‌های کشاورزان روستایی نیز کار‌های زیادی در این شهرستان انجام شده که نشا‌ن‌دهنده عزم جدی مسئولان است.

اسماعیلی بیان کرد: ترمیم زیرساخت‌های کشاورزی در برخی از نقاط روستایی نیز ضروری است.

وی با اشاره به ضرورت ایجاد و به کارگیری نیروهای متخصص و کارشناس در سیستم کشاورزی مدرن خاطرنشان کرد: جایگاه تاکستان در توسعه کشاورزی مدرن ویژه است.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول