اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بازرگانی جیرفت:

بعضی کالاها در نوسانات بازار 100 درصد گران شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بازرگانی شهرستان جیرفت گفت: طی مدتی که با نوسانات بازار روبه‌رو بودیم، بعضی کالاها به صورت 100 درصد افزایش قیمت داشته است.

بعضی کالاها در نوسانات بازار 100 درصد گران شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، محمود آهنگ‌بهادر پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار این شهرستان اظهار داشت: طی مدتی که با نوسانات بازار روبه‌رو بودیم، بعضی کالاها به صورت 100 درصد افزایش قیمت داشته است.

وی افزود: با گران‌فروشانی که طی این مدت جو بازار را متزلزل و بی‌ثبات کرده بودند، به شدت برخورد شده است.

آهنگ‌بهادر تصریح کرد:‌ طی این مدت علاوه بر حضور بازرسان اداره بازرگانی به صورت روزانه در تمام ایام هفته از بازرسان استان نیز استفاده شده است.

وی ابراز داشت: بازرسان سطح شهرستان نیز طی این مدت توسط بازرسان کرمان آموزش داده شدند تا بتوانند، وضعیت بازار را بهتر کنترل کنند.در این مدت 168 فرم تخلف به مبلغ 304 میلیون و 45 هزار ریال صادر شده است.

رئیس اداره بازرگانی شهرستان جیرفت گفت: مردم می‌توانند، شکایت‌ها و گزارش‌های خود از موارد تخلف را با شماره تلفن 124 به بازرسان این اداره اطلاع دهند تا در اسرع وقت به آن‌ها رسیدگی شود.

آهنگ‌بهادر متعارف افزایش قیمت در بازار را 10 تا 20 درصد دانست و بیان داشت: اما بعضی کالاها تا 80 درصد افزایش قیمت داشته است.

وی اذعان داشت: این نوسانات طی این مدت وجود داشته، اما اکنون اجناس در سطح بازار با قیمت واقعی خود به فروش می‌رسند.متعادل و باثبات نگاه داشتن وضعیت بازار نیازمند همکاری همه‌جانبه تمام مسئولان شهرستان است.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول