اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس موسسه تحقیقات و سرم سازی رازی کشور:

واکسن دوگانه آنفولانزای طیور در هفته جاری وارد بازار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس موسسه تحقیقات و سرم سازی رازی کشور گفت: واکسن دوگانه آنفولانزای طیور در هفته جاری وارد بازار می‌شود و اول بهمن ماه نیز نخستین سری تخم مرغ‌های SPF را نیز به مراکز تحقیقاتی ارسال خواهیم کرد.

واکسن دوگانه آنفولانزای طیور در هفته جاری وارد بازار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی موسسه واکسن و سرم‌سازی رازی، هادی قدکچی اظهار کرد: با توجه به مطالعات کاربردی صورت گرفته، محصولات زیادی را در دست اجرا داریم و در این رابطه اقداماتی را انجام داده‌ایم تا شرایط تحریم را مهار کرده و کشور را از تولیدات خارجی بی‌نیاز کنیم.

رئیس موسسه تحقیقات و سرم سازی رازی کشور گفت: بر این اساس  حرکت طرح‌های تحقیقاتی موسسه واکسن و سرم‌سازی رازی به سمت مطالعات کاربردی است.

وی در ادامه به آزمایشگاه‌های این موسسه اشاره کرد و افزود: 15 آزمایشگاه رفرانس را برای عملیات واکنش سریع در شرایط پدافندی آماده کرده‌ایم.

قدکچی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تولیدات این موسسه از تولید واکسن روغنی تب برفکی روغنی و تخم مرغ SPF  نیز خبر داد.

رئیس موسسه تحقیقات و سرم سازی رازی کشور ادامه داد: همچنین واکسن دوگانه آنفولانزای طیور در هفته جاری وارد بازار شده و اول بهمن ماه نیز نخستین سری تخم‌مرغ‌های SPF را نیز به مراکز تحقیقاتی ارسال خواهیم کرد.

این مسئول در پایان اذعان داشت: علاوه بر این تا پایان سال نیز واکسن گامبورو تولید داخل به بازار عرضه خواهد شد.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول