اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان:

مسئولان نظارت بیشتری بر بازار دشتستان داشته باشند

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان گفت: مجموعه نظارتی ما، تعزیرات، مسئولین صنعت و معدن و تجارت، دادگستری، اطلاعات و ... به بازار نظارت و کنترل داشته باشند زیرا معیشت مردم باید تامین باشد.

مسئولان نظارت بیشتری بر بازار دشتستان داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان غلامحسین خسروی پیش از ظهر امروز در نشست مسئولان دشتستان اظهار داشت: ایران اسلامی امروز در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و هر روز نیز شاهد موفقیت‌های بیشتری در سطح بین‌المللی هستیم.

وی با اشاره به دشمنی‌های استکبار جهانی با ملت ایران افزود: استکبار قادر به کنترل ملت‌های خودشان که با اقتصادی بد روبه‌رو هستند و هر روز به خیابان‌ها می‌ریزند، نیست آن وقت می‌خواهند با ملت آماده ما روبه‌رو شوند.

فرماندار دشتستان با تاکید بر لزوم تکمیل طرح‌های در دست اجرا در شهرستان خاطر نشان کرد: مسئولان باید تلاش بیشتری کنند تا طرح‌های نیمه‌تمام تکمیل شوند و در اختیار مردم قرار گیرند.

خسروی با اشاره به رشد اعتبارات دشتستان تصریح کرد: برای اجرای طرح‌های فرهنگی، کشاورزی، آب، برق، راه، منابع طبیعی، آموزش و پرورش و ... 64 میلیارد تومان اعتبار گذاشته‌ایم که امیدوار هستیم شاهد رشد و اعتلای شهرستان باشیم.

 فرماندار دشتستان بر لزوم نظارت بیشتر مسئولان بر بازار تاکید و اضافه کرد: مجموعه نظارتی ما، تعزیرات، مسئولین صنعت و معدن و تجارت، دادگستری، اطلاعات و ... به بازار نظارت و کنترل داشته باشند زیرا معیشت مردم باید تامین باشد.

وی افزود: شهرت ارزانی بازار برازجان باید حفظ شود و این امر وظیفه مسئولان است که با نظارت بیشتر و همراهی اصناف محقق می‌شود.

فرماندار دشتستان با اشاره به وضعیت قیمت سیمان نیز گفت: حدود 10 تا 20 درصد گرانی برخی اقلام از جمله سیمان، کشوری است و خاص بوشهر و برازجان نیست، با این حال ناظرین باید شهرهای هشت‌گانه دشتستان را تحت کنترل داشته باشند تا احتکار و گرانفروشی وجود نداشته باشد.

خسروی اذعان داشت: در دشتستان باید شبانه‌روزی کار کنیم تا به پیشرفت و موفقیت لازم برسیم و در سال جاری از مسئولان انتظار داریم بیش از گذشته تلاش کنند.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول