اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه شورای شهر مصوب شد

بازار بعثت اردبیل به بخش خصوصی واگذار می‌شود

خبرگزاری فارس: اعضای شورای شهر اردبیل به طرح و پیشنهاد شهرداری در تجلیل از قهرمانان المپیک و پار‌المپیک با اهدای 36 سکه بهار آزادی رای مثبت دادند.

بازار بعثت اردبیل به بخش خصوصی واگذار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در دویست و چهل و چهارمین جلسه شورای شهر اردبیل که ظهر امروز برگزار شد، مصوب شد در تجلیل از قهرمانان المپیک و پار‌المپیک به سجاد انوشیر‌وانی نائب قهرمان المپیک در وزنه‌برداری 10 عدد، جلیل باقری جدی قهرمان پار‌المپیک در رشته پرتاب وزنه 10 عدد سکه بهار آزادی، مجید فرزین قهرمان پار‌المپیک در رشته وزنه‌برداری 7 عدد سکه بهار آزادی و سعید محمد‌پور صاحب جایگاه پنجم وزنه‌برداری در المپیک سه عدد سکه بهار‌آزادی و دو قهرمان جهانی نابینایان هر کدام سه سکه اهدا شود.

در این جلسه همچنین مقرر شد مراسم تجلیل از این قهرمانان المپیک و پار‌المپیک در یکی از اعیاد پیش‌روی ماه ذیحجه برگزار شده و شورای شهر در این ایام که مناسبتی با هفته تربیت بدنی نیز دارد از این قهرمانان تجلیل داشته باشد.

در ادامه این جلسه به درخواست شهردار اردبیل و بنا به اظهار شهرداری مبنی بر اتمام اعتبار ماده 17 شورای شهر 50 میلیون تومان تا پایان سال در اختیار شهرداری قرار داد تا برخی تخفیف‌ها و اعمال مقررات را انجام دهد.

در این جلسه همچنین اعضای شورای شهر اردبیل با درخواست شهرداری مبنی بر توافق با سرمایه‌گذار بازار روز بعثت در تعیین تکلیف این بازار موافقت کردند که در این طرح پیشنهاد شده شهرداری سهم خود را در این بازار به سرمایه‌گذار واگذار کرده و به جای آن به صورت معوق و تهاتری از ملک بازار خشکبار فروشان سهم خود را دریافت کند.

بازار روز بعثت اردبیل که چندین سال از احداث و افتتاح آن می‌گذرد هم اکنون بلاتکلیف به حال خود رها شده و سرمایه‌گذار آن قصد دارد برای خارج کردن این بازار از رکود طبقه فوقانی آن را به تالار و طبقه پایین آن را نیز به فروشگاه بزرگ تبدیل کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه همچنین ناراحتی و گله‌مندی برخی ازاعضای شورای شهر اردبیل از تغییر محل نشستن خود که از هفته پیش آغاز شده بود ادامه یافت و گله‌مندی‌ها در این زمینه  تداوم دارد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول