اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران:

عبور از التهابات بازار دست‌ نیافتنی نیست

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: عبور از التهابات بازار دست‌نیافتنی نیست.

عبور از التهابات بازار دست‌ نیافتنی نیست

مرتضی هاشم‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ساری در شهرستان ساری اظهار داشت: به صورت تصویب پشتیبانی و اداره و پیروی از امور شهرک‌ها با حضور جانشین ستاد در کشور، استاندار، معاون استاندار و مسئولان استانی و کشوری تشکیل جلسه دادیم.

وی افزود: تشکل‌ها و انجمن‌ها حضور پیدا کردند و فعالان اقتصادی نظرات خود را گفتند و طبیعی است که در یک پیوند ظرفیت‌های منطقه‌ای و کشوری در رفع مشکلات آنها در تلاش هستند که آنچه مسلم است مشکلات بانکی، سیاست‌های پولی و شکاف نرخ ارز و محدودیت‌هایی در واردات برخی مواد اولیه‌ای که حوزه‌های تولیدی به آن نیاز دارند دچار تغییرات قابل توجه‌ای شده است.

به گفته رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران، این بخش دستخوش مشکلاتی شده که واحدهای تولیدی هم با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، اما آنچه که مسلم است این اتفاقات اقتصاد کشور را در حال توانمند کردن است و فضای اقتصادی کشور را شفاف‌تر می‌کند و بحرانی که ما با آن داریم دست و پنجه نرم می‌کنیم و التهابی که در اقتصاد کشور وجود دارد، یک دوره‌ای است که ما از این دوره امسال همچون گذشته سربلند عبور خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در دستور کار دولت در قالب طرح تحول اقتصادی که از اواخر 89 بند اول آن هدفمندسازی یارانه‌ها آغاز شده و مباحث دیگری تحت عنوان اصلاح نظام بانکی و بحث تعرفه‌ها در دستور کار قرار دارند که به نظر می‌رسد که به تدریج مناسب با شرایط اقتصادی کشور یکی پس از دیگری باید به یک ساماندهی قابل قبول برسد تا بتوانیم در یک فضای رقابتی جهانی ثابت کنیم که می‌توانیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران اذعان داشت: با این همت و با این نامگذاری که مقام معظم رهبری داشتند و با عزمی که در حوزه‌های تصمیم‌گیری شاهد آن هستیم می‌توان به آن سمت و سو حرکت کرد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول