اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سیستان‌وبلوچستان:

تنظیم بازار مستلزم کار کارشناسی شده است

خبرگزاری فارس: استاندار سیستان‌وبلوچستان گفت: تنظیم بازار و کنترل قیمت‌ها یک موضوع بسیار حساس و مستلزم کار کارشناسی شده است.

تنظیم بازار مستلزم کار کارشناسی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان‌وبلوچستان، حاتم نارویی در نشست اعضای ستاد تنظیم بازار اظهار داشت: تنظیم بازار و کنترل قیمت‌ها یک موضوع بسیار حساس و مستلزم کار کارشناسی شده، عملکرد منطقی توأم با آینده‌نگری و برنامه‌ریزی کلان مدت است.

وی با اشاره به اینکه باید مأموریت اصلی ما خدمت به مردم استان باشد، افزود: باید کالاهای تولیدی استان اول نیاز مردم سیستان‌وبلوچستان را تأمین کند و پس از آن مازاد آن را به دیگر استان‌ها ارسال کرد تا مردم بتوانند به راحتی کالاهای مورد نیاز خود را تأمین کنند.

استاندار زاهدان تصریح کرد: اختصاص منابع در استان به صورت موزون و متناسب با ظرفیت‌های هر منطقه و ناحیه انجام می‌پذیرد و اقصی نقاط استان از اولویت یکسانی برخوردار است و بدون هرگونه تبعیض، فقط با در نظر گرفتن قابلیت‌ها و ظرفیت‌های هر ناحیه، اختصاص بهینه امکانات، صورت می‌پذیرد.

نارویی در ادامه بخشی از مشکلات اقتصادی امروز را ناشی از افزایش قیمت‌های جهانی دانست و گفت: نقش شیطنت نظام سلطه به خاطر ناکامی در قبال ایران اسلامی را نیز نباید از نظر دور داشت.

رئیس ستاد تنظیم بازار سیستان‌وبلوچستان هدف از اعمال تحریم‌ها علیه ملت ایران را اخلال در نظام اقتصادی کشور و به زانو در آوردن مردم مقاوم ایران دانست و افزود: ملت و مسئولان با اتحاد مثال‌زدنی همچون دوران دفاع مقدس از این شرایط عبور خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه روش اخذ مالیات از واحدهای صنفی استان عادلانه نیست، تصریح کرد: اداره کل امور مالیاتی سیستان‌وبلوچستان باید روش اخذ مالیات و مقررات مالیاتی را براساس موقعیت آن منطقه قرار دهد.

نادر میرشکار رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت سیستان‌وبلوچستان همچنین در ابتدای این نشست به ارائه گزارشی از عملکرد سازمان مربوطه پرداخت.

انتهای پیام/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول