اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرمشهر خبر داد

تشکیل ستاد ویژه بازار در خرمشهر

خبرگزاری فارس: فرماندار خرمشهر گفت: ستاد مشترک و ویژه‌ای با حضور اعضای اداره صنعت و معدن، اصناف و بازرگانی برای تنظیم هر چه بیشتر بازار خرمشهر تشکیل می‌شود.

تشکیل ستاد ویژه بازار در خرمشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر عبدالله حسینی ظهر امروز در جلسه شورای ادارای خرمشهر که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با اشاره به هجمه‌های بیگانگان و فشارهای همه جانبه استکبار جهانی بر نظام جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: با توجه به شرایط منطقه و فشارهای همه جانبه از طرف استکبار جهانی بر ایران اتحاد و همدلی همه افراد جامعه مانند سپری محکم در برابر این تهدیدات عمل می‌کند.

وی افزود: استکبار جهانی به نام انرژی و سلاح هسته‌ای انواع هجمه‌‌ها و تهدیدات را بر نظام وارد کرده و به دنبال حذف نام و انزوای ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، اما ملت با انسجام و یکپارچگی خود در 30 سال گذشته آنان را از رسیدن به اهدافشان مأیوس کرده‌اند.

فرماندار خرمشهر ادامه داد: مهمترین عاملی که راه بیگانگان را برای رسیدن به اهدافشان هموار می‌کند عدم وحدت بین افراد و گروه‌های مختلف در کشور است.

*با تشکیل ستاد ویژه بازار خرمشهر کنترل می‌شود

وی در ادامه این جلسه با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور و کنترل هر چه بیشتر بازار خرمشهر گفت: ستاد مشترک و ویژه‌ای با حضور اعضای اداره صنعت و معدن، اصناف و بازرگانی برای تنظیم هر چه بیشتر بازار خرمشهر تشکیل شود.

حسینی افزود: بعضی از مشکلات اقتصادی که امروز بر مردم وارد شده از خارج مرزهای کشور است اما مشکلات معیشتی شهروندان در ابعاد دیگری و در داخل کشور با تلاش و نظارت هر چه بیشتر مسئولان کاهش پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: شهروندان خرمشهری جزیی از برکات و نعمات خداوندی در منطقه هستند و مدیران اجرایی با تعامل هر چه بیشتر بین خود و مردم باید در راه رفع مشکلات معیشتی شهروندان منطقه گام بردارند.

*مدیران اجرایی خرمشهر تعاملات بین دستگاهی را بیشتر کنند

فرماندار خرمشهر با اشاره به تعاملات بیشتر بین دستگاهی مدیران اجرایی خرمشهر گفت: تعامل بین دستگاهی مدیران اجرایی شهرستان ضعیف بوده و باید در این راستا هماهنگی بیشتری انجام شود.

وی ادامه داد: فرمانداری به عنوان هماهنگ‌کننده بین دستگاه‌های اجرایی خرمشهر عمل می‌کند اما پاسخگویی به نامه‌ها و روابط بین دستگاه‌ها بر عهده مدیران اجرایی منطقه است.

حسینی تصریح کرد: تسهیل در کار و سرعت دستگا‌ه‌های اجرایی هماهنگی و پاسخگویی بیشتر مدیران را می‌طلبد و این خوشایند فرمانداری شهرستان نیست که در جلسه شورای اداری به مدیران در خصوص برقراری رابطه و تعامل توصیه کند.

وی در پایان گفت: انسجام و همبستگی بین مسئولان و شهروندان، نظام جمهوری اسلامی را در برابر هجمه‌ها و اقدامات استکبار جهانی پیروز می‌کند.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول