اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان:

دکه‌های واقع در جنب اتوبان‌ها ساماندهی شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان به تشکیل کمیته پیگیری وضعیت دکه‌های واقع در جنب اتوبان‌ها اشاره کرد و گفت: ساماندهی وضعیت این دکه‌ها از ضروریات است

دکه‌های واقع در جنب اتوبان‌ها ساماندهی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حسین نجف‌زاده ظهر امروز در جلسه ستاد تعزیرات حکومتی استان زنجان از بررسی 622 پرونده در تعزیرات حکومتی استان زنجان تا 24 مهر ماه سال جاری خبر داد و اظهار کرد: 535 فقره از این پرونده‌ها مربوط به کالا و خدمات است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان افزود: 55 فقره از پرونده‌های موجود در تعزیرات حکومتی استان زنجان مربوط به بهداشت، درمان و امور پزشکی است.

وی تعداد پرونده‌های مربوط به قاچاق کالا را در این مدت 32 فقره عنوان و تصریح کرد: جرائم در نظر گرفته شده برای این پرونده‌ها بیش از 10 میلیارد ریال است.

نجف‌زاده مبلغ جرائم وصولی را بیش از یک میلیارد و 2 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: پرونده‌ها ارائه شده به تعزیرات حکومتی در برآورد زمانی مقرر رسیدگی می‌شود.

وی مدت زمان رسیدگی به پرونده‌های تعزیرات حکومتی را مطلوب اعلام کرد و افزود: پرونده‌های تعزیرات حکومتی در کمترین زمان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان 251 پرونده را از مجموع پرونده‌های ارائه شده به تعزیرات حکومتی را مربوط به مجمع امور صنفی، 136 فقره از پرونده‌ها را مربوط به سازمان حمایت از مصرف‌کننده، 55 فقره از پرونده‌ها را مربوط به گشت روسای شعب و بقیه پرونده‌ها را مربوط به سایر ارگان‌ها اعلام کرد.

وی ادامه داد: 126 پرونده از پرونده‌های تشکیل شده در تعزیرات حکومتی استان زنجان مربوط به کالا و خدمات بود و 175 فقره مربوط به عدم درج قیمت و 45 فقره هم مربوط به عدم صدور فاکتور بوده است.

نجف‌زاده تعداد پرونده‌های قاچاق کالا و حمل و نقل را 25 فقره عنوان و تصریح کرد: مهم‌ترین پرونده مربوط به جریمه بیش از 3 میلیارد ریالی یکی از کالاهای اساسی است.

وی تعداد پرونده‌های مربوط به جریمه‌های 200 تا 500 میلیون ریالی را 10 فقره و تعداد پرونده‌ها با جریمه‌های 100 تا 200 میلیون ریالی را 14 فقره عنوان کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از تشکیل کمیته‌ای برای ساماندهی دکه‌های استقرار یافته در جنب اتوبان‌ها خبر داد و گفت: وضعیت نامطلوب بهداشتی این دکه‌ها لزوم نظارت بر آنها را ضروری می‌کند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول