اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی استان زنجان خبر داد

ساماندهی 150 خودروی‌ مسافربر شخصی در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی استان زنجان از برنامه سازمان تاکسیرانی زنجان برای ساماندهی 150 دستگاه خودروی مسافربر شخصی خبر داد.

ساماندهی 150 خودروی‌ مسافربر شخصی در زنجان

مشهود میرابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به تجمع چند روز پیش تاکسی‌داران فعال شهر زنجان در جلوی استانداری اشاره کرد و اظهار داشت: آنها خواهان افزایش قیمت کرایه تاکسی‌ها با توجه به تورم موجود در سطح جامعه بودند.

وی از موافقت هیئت مدیره سازمان تاکسیرانی زنجان با افزایش نرخ استفاده از تاکسی خبر داد و افزود: سازمان با توجه به هزینه و درآمد رانندگان تاکسی اقدام به تصمیم‌گیری در این مورد کرده است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی استان زنجان ارسال تصمیم هیئت مدیره سازمان تاکسیرانی برای تصویب در شورای شهر زنجان را در مورد افزایش کرایه منوط به موافقت سایر ارگان‌ها دانست.

وی درصد افزایش نرخ استفاده از تاکسی‌ها را در شهر زنجان پس از تصویب بین 15 تا 20 درصد اعلام کرد.

میرابی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در مورد دیگر درخواست‌های تجمع اعتراض‌آمیز رانندگان تاکسی گفت: ساماندهی خودروهای مسافربر شخصی از دیگر درخواست‌‌های آنها است.

وی از برنامه سازمان تاکسیرانی زنجان برای ساماندهی 150 خودروی شخصی مسافربر خبر داد و گفت: سازمان اجازه ساماندهی 300 دستگاه خودرو را دارد ولی تاکنون فقط 150 خودرو مراجعه و ثبت‌نام کرده‌اند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی استان زنجان داشتن کد خاص و همچنین رنگ‌آمیزی 30 سانتی‌متری بر روی خودرو از جمله اقداماتی است که رانندگان خودروهای شخصی باید برای ساماندهی انجام دهند.

وی تاکید کرد: بعد از ساماندهی برنامه‌ریزی شده برای خودروهای مسافربر شخصی هیچ خودرویی حق جابه‌جایی مسافر را در سطح شهر ندارد.

میرابی اضافه کرد: احتمالا تا پایان سال جاری هیچ تاکسی جدیدی به ناوگان افزوده نمی‌شود.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در مورد مشکل دربستی کار کردن تاکسی‌های مستقر در چهار راه سعدی تصریح کرد: این خط پنج نقطه مهم شهر را پوشش می‌دهد که مهم‌ترین و مشکل‌ترین مسیر هنرستان است که مسیر رفت آن ترافیک شدید دارد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی استان زنجان استقرار بازرس در محل را راه‌حل در نظر گرفته شده برای کنترل رانندگان در چهار راه سعدی اعلام کرد و گفت: راهنمایی رانندگان و مسافران با حضور فیزیکی بازرس‌ها راه‌حل‌ در نظر گرفته شده برای حل مشکل مطرح در این چهارراه است.

وی کم بودن تاکسی‌های خطی را مهم‌ترین مشکل موجود در سطح شهر زنجان دانست و تاکید کرد: فعالیت تاکسی‌ها به صورت خطی مشکلات کمبود خودرو در مسیرها را حل می‌کند.

میرابی انتقال خودروهای فعال در خطوط دیگر را به مرکز شهر از دیگر راه‌‌حل‌های حل مشکل کمبود تاکسی در مرکز شهر اعلام کرد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول