اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار منطقه 20 خبر داد

ساماندهی مهم‌ترین راسته تجاری در جنوب تهران

خبرگزاری فارس: معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 20 تهران از ساماندهی واحدهای صنفی میوه فروشی در پرترددترین راسته تجاری اطراف حرم حضرت عبدالعظیم (ع) خبر داد.

ساماندهی مهم‌ترین راسته تجاری در جنوب تهران

سعید شیرازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با اشاره به این خبر گفت:‌ بر اساس تقاضای شهروندان و بازدید کارشناسان، واحدهای صنفی میوه فروش خیابان زکریای رازی ساماندهی شدند.

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 20 تهران با اشاره به اینکه این خیابان مهم‌ترین و پرترددترین معبر اطراف حرم حضرت عبدالعظیم (ع) محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد:‌ با پیگیری شهردار و عوامل ناحیه یک، به منظور رفاه حال شهروندان و زائران واحدهای صنفی مورد اشاره پس از نصب نرده در مقابل واحد صنفی و رفع سد معبر اقدام به بازگشایی واحدهای تجاری کردند.

وی با تاکید بر ساماندهی راسته‌های تجاری اطراف حرم حضرت عبدالعظیم (ع) تصریح کرد:‌ به منظور ارتقای آگاهی صاحبان و مشاغل شهری، اداره ساماندهی این منطقه نسبت به توزیع بروشورهای آموزشی با موضوع «آشنایی با امور بند 20 ماده 55 قانون شهرداری‌ها» و شرح وظایف شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر در سطح منطقه و به‌ویژه راسته‌های تجاری اطراف حرم حضرت عبدالعظیم (ع) اقدام کرده است.

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 20 در پایان به اقدامات استقبال از مهر این منطقه اشاره کرد و اظهار داشت:‌ جمع‌آوری الحاقات و دخانیات، رفع سد معبر، رنگ‌آمیزی و تعویض سایبان از کلیه باجه‌های مطبوعاتی و رفع سد معبر اطراف مدارس و مراکز آموزشی از جمله اقداماتی است که هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی انجام شد.

این گزارش حاکی است، بر اساس بند 20 ماده 55 قانون شهرداری‌ها، شهرداری مکلف است که از ایجاد و تاسیس کلیه اماکن و مشاغل و کسب‌هایی که ایجاد مزاحمت و سر و صدا کنند و یا مخالف اصول بهداشتی باشند، جلوگیری کند و تاسیساتی که قبل از تصویب این قانون به وجود آمده‌اند را تعطیل کند و اگر لازم شود، آنها را به خارج از شهر انتقال دهد.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول