اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌عامل خانه مطبوعات هرمزگان:

خبرنگاران هرمزگان ساماندهی می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل خانه مطبوعات هرمزگان گفت: بعد از شناسایی و ساماندهی خبرنگاران فعال و تشکیل بانک اطلاعاتی جامعه خبری استان، کارت خبرنگاری ویژه اعضای خانه مطبوعات صادر می‌شود.

خبرنگاران هرمزگان ساماندهی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، فاطمه رکن‌الدینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران یکی از مزیت‌های صدور کارت خبرنگاری را هویت‌بخشی به خبرنگاران استان و برنامه‌ریزی متولیان خانه مطبوعات برای ارائه خدمات بهتر به فعالان مطبوعاتی دانست و اظهار داشت: اعضای خانه می‌توانند در ساعات اداری به خانه مطبوعات مراجعه کرده و نسبت به تکمیل فرم ثبت‌نام اقدام کنند.

وی دغدغه اصلی فعلی مطبوعات استان را هزینه‌های گزاف تهیه کاغذ عنوان کرد و افزود: به دلیل مشکلات مالی روزنامه‌های فعالی مانند ندای هرمزگان و ارمغان بندر چهار صفحه‌ای و یا تک برگی شده‌اند و برخی هفته‌نامه‌ها نیز در آستانه تعطیلی قرار دارند.

مدیرعامل خانه مطبوعات هرمزگان خواستار ورود مقامات عالی استان به بحث رفع مشکلات مطبوعات شد.

وی با بیان اینکه هیئت رئیسه فعلی خانه مطبوعات به دور از هر گونه حاشیه با ترکیبی از نیروهای جوان و پیشکسوت در راستای انجام وظایف خانه مطبوعات و دفاع از حقوق صنفی مطبوعات شکل گرفته است، ادامه داد: طی حدود دو ماه از آغاز فعالیت دور پنجم تاکنون، اعضای شورای مرکزی خانه مطبوعات در سایه اتحاد و همدلی توانسته‌اند با  پیگیری برخی از مسائل مطبوعات را به مرز نهایی شدن نزدیک کنند.

وی افزود: طی این مدت بیش از 10 جلسه برگزار و مصوبات آن اجرا شده است.

رکن‌الدینی با بیان اینکه پس از جلسات مکرر در نشستی چهار‌جانبه با حضور مشاور رسانه‌های استاندار، بانک صادرات و مجری طرح چاپخانه و خانه مطبوعات، موانع اداری و بانکی برطرف شده است، گفت: هم‌اکنون مشکلی از لحاظ پرداخت تسهیلات برای اجرای طرح وجود ندارد و خانه مطبوعات روند نظارتی را بر اقدامات مجری این طرح خواهد داشت.

انتهای پیام/ز20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول