اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تلاش اداره اوقاف صورت گرفت

ثبت مالکیت 235 هزار هکتار از اراضی موقوفه در ماهان

خبرگزاری فارس: سرپرست اوقاف و امور خیریه ماهان گفت: 235 هزار و 649 هکتار از اراضی موقوفه محمدشاهی واقع در ماهان ثبت سند مالکیت شد.

ثبت مالکیت 235 هزار هکتار از اراضی موقوفه در ماهان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان  اتحاد محرم‌زاده اظهار داشت: 235هزار و 649 هکتار از اراضی موقوفه محمدشاهی واقع در ماهان ثبت سند مالکیت شد.

وی عنوان کرد: اراضی مزروعی موقوفه محمدشاهی شامل یک قطعه زمین واقع در صحرای فرمیتن و یک قطعه زمین واقع در صحرای باباحسین در مجموع به مساحت 2 میلیون و 354 هزار و 690 متر مربع در سال 1320 توسط اوقاف ماهان تقاضای ثبت و تعیین حدود شده بود.

محرم‌زاده بیان داشت: به علت عدم امکانات کافی در تعیین حدودات اراضی این موقوفه تاکنون بلاتکلیف مانده بود که با همت و تلاش کارکنان اوقاف و با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک کار نقشه‌برداری و تفکیک اراضی انجام و اراضی مذکور ثبت و اسناد مالکیت آنها صادر شد.

وی ارزش ریالی این املاک را افزون بر 27 میلیارد ریال برآورد کرد و ابراز داشت: واقف این املاک را وقف بر هزینه‌های جاری بقعه شاه‌نعمت‌الله‌ولی در ماهان کرده است.

انتهای پیام/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول