اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نیمه نخست سال جاری

6 وقف جدید در شهرستان فلاورجان ثبت شد

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان گفت: در شش ماهه نخست سال جاری، شش وقف جدید در شهرستان فلاورجان به ثبت رسید.

6 وقف جدید در شهرستان فلاورجان ثبت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسن فاضلی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا پایان شهریورماه، 6 فقره املاک و مستغلات در شهرستان فلاورجان وقف شد.

وی با بیان اینکه مساحت کل این وقف‌ها 3 هزار و 230 مترمربع است، افزود: این موقوفات شامل سه باب منزل و ساختمان به مساحت 460 مترمربع و سه قطعه زمین با مساحت 2 هزار و 770 مترمربع می‌شود.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان تصریح کرد: این زمین‌ها با نیت ساخت مسجد، خانه عالم، جهیزیه، تلاوت قرآن و کمک به امامزاده وقف شده است.

وی ادامه داد: ارزش مالی این موقوفات، حدود یک میلیارد ریال است.

فاضلی با اشاره به طرح حفظ قرآن در این شهرستان بیان داشت: یک باب منزل از این موقوفات برای تلاوت قرآن وقف امامزاده سید مرتضی و سید شریف شرودان شد.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان در ادامه با اشاره به لزوم آشنایی مردم با فرهنگ وقف و احیای موقوفات اضافه کرد: رسانه‌ها نقش اصلی را در احیای موقوفات بازی می‌کنند.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول