اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد کردستان:

9 هزار پرونده مددجویی در کردستان آماده تحویل به بانک‌ها است

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان گفت: 9 هزار پرونده اشتغال مددجویان زیر پوشش این نهاد برای دریافت تسهیلات آماده تحویل به بانک‌های عامل استان است.

9 هزار پرونده مددجویی در کردستان آماده تحویل به بانک‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، قنبر موسی‌نژاد ظهر امروز در جلسه بررسی وضعیت ارائه تسهیلات بانک ملی به مددجویان کمیته امداد کردستان که در محل اداره‌کل این نهاد مقدس در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان زیرپوشش این نهاد به عنوان یکی از مهم‌ترین اولویت‌ها مورد توجه بوده و برنامه‌ریزی‌های مختلفی در این راستا انجام شده است.

وی از افزایش 60 درصدی اعتبارات اشتغال مددجویان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی در این استان نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: اعتبارات اشتغال مددجویان این استان در سال گذشته 50 میلیارد تومان بوده که امسال با افزایش 60 درصدی به 80 میلیارد تومان رسیده است.

موسی‌نژاد تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های به عمل آماده 20 درصد از تسهیلات قرض‌الحسنه بانک‌ها به بحث اشتغال مددجویان زیرپوشش این نهاد مقدس اختصاص داده شده است.

وی افزود: از سال گذشته که بحث اشتغال مددجویان زیر پوشش کمیته امداد با جدیت هرچه بیشتر در سطح استان دنبال می‌شود، تعامل بسیار خوبی بین بانک‌های عامل و این نهاد مقدس برقرار شده و نتیجه آن ایجاد بیش از 9 هزار و 700 فرصت شغلی برای مددجویان این استان در سال گذشته بود.

وی افزود: با توجه به نام‌گذاری سال‌جاری به عنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی بحث ایجاد اشتغال مددجویان با جدیت هرچه بیشتری دنبال می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان به تحریم‌های اقتصادی دشمنان علیه کشور اشاره کرد و گفت: بدون شک به قشر ضعیف جامعه در شرایط کنونی بیش از دیگر اقشار فشار وارد می‌شود و در چنین موقعیتی رسالت کمیته امداد سنگین‌تر از گذشته خواهد بود.

موسی‌نژاد تصریح کرد: در چنین شرایطی توجه به محرومین و نیازمندان به عنوان صاحبان اصلی انقلاب امری ضروری بوده و تمام مسئولین باید آن را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی اضافه کرد: جامعه هدف کمیته امداد امام خمینی قشر ضعیف جامعه است و برای جلوگیری از ایجاد فشار بر آنها این نهاد مقدس با برنامه‌ریزی‌های مختلف همچون ایجاد اشتغال، توسعه بیمه‌های اجتماعی و بیمه‌ طرح‌های خودکفایی به جدّ وارد عمل شده است.

وی ضمن تقدیر از همکاری و تعامل خوب بانک‌های عامل استان در زمینه پرداخت به موقع تسهیلات اشتغال به مددجویان اظهار کرد: امیدواریم امسال نیز با تلاش همکاران و تعامل خوب بانک‌های عامل شاهد تحقق اهداف کمیته امداد در زمینه اشتغال باشیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان افزود: به همین منظور برای به حداقل رساندن آسیب‌های حوزه اشتغال که به دلیل عدم ابلاغ به موقع سهم تسهیلات مددجویان زیر پوشش در سال گذشته با آن روبه‌رو بودیم کار را در سال‌جاری خیلی سریع‌تر آغاز کردیم.

وی خواستار تدوین تفاهم‌نامه‌ای دوجانبه کمیته امداد امام خمینی کردستان با بانک ملی استان در مورد توقعات و خواسته‌های طرفین در بحث پرداخت تسهیلات شد و گفت: ابلاغ این تفاهم‌نامه به مدیران امداد و شعبات بانک ملی در شهرستان‌های استان می‌تواند در تحقق اهداف نقش مهمی داشته باشد.

گفتنی است؛ تقدیم لوح تقدیر به رئیس اداره امور شعب استان کردستان از سوی کمیته امداد امام خمینی کردستان به دلیل تعامل بسیار خوب این بانک در زمینه پرداخت به موقع تسهیلات به مددجویان از دیگر برنامه‌های جانبی این جلسه بود.

انتهای پیام/صا10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول