اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 6 ماهه نخست امسال در چهارمحال و بختیاری

960 میلیون بن مواد غذایی بین مددجویان توزیع شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهداشت و درمان کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: در شش ماهه نخست امسال 960 میلیون ریال بن مواد غذایی بین کودکان توزیع شد.

960 میلیون بن مواد غذایی بین مددجویان توزیع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، ابراهیم بهداروند پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری این اداره‌کل، اظهار داشت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 4 هزار و 720 نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد آموزش‌های بهداشت و درمان را فرا گرفتند.

وی با اشاره به اینکه 10 درصد از درآمدهای کمیته امداد این استان صرف امور بهداشتی و درمانی مددجویان می‎شود، خاطرنشان کرد: کنترل و سالم‌سازی فضاهای کارگاهی مددجویان این استان نیز در دستور کار قرار گرفته است.

بهداروند با بیان اینکه در شش ماهه نخست امسال 150 باب سرویس بهداشتی هم در منازل مسکونی مددجویان نوسازی شد، گفت: 230 نفر دانش‌آموز نیز در خوابگاه‌های کمیته امداد کمک هزینه تامین لوازم بهداشتی دریافت کردند.

رئیس اداره بهداشت و درمان کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه هزار و 200 نفر از فرزندان زیر شش سال مددجویان کمک هزینه تغذیه سالم دریافت کردند، گفت: در شش ماهه نخست امسال 960 میلیون ریال بن مواد غذایی بین کودکان توزیع شد.

وی با بیان اینکه روحیه مساعدت به محرومان در جامعه اسلامی ما از دیرباز وجود داشته است، گفت: این روحیه بیش از پیش با مشارکت فعال مردم در حال افزایش است.

بهداروند بر ضرورت تبیین تفکر دیدگاه امام خمینی(ره) نسبت به اقشار محروم و کم برخوردار جامعه تأکید کرد و گفت: امام راحل با حکم تأسیس کمیته امداد، همدلی و نوعدوستی را در جامعه حاکم کرد.

وی با بیان اینکه کمیته امداد دارای ظرفیت و توانمندی فراوان در مساعدت به اقشار محروم جامعه است، گفت: خدمات حمایتی کمیته امداد امام(ره) در بخش‌های مختلف درمانی، اقتصادی، آموزشی، فرهنگی و اجتماعی با هدف ایجاد زمینه لازم برای استقلال و خود‌کفایی گروه‌های تحت پوشش کمیته امداد ارائه می‌شود.

بهداروند با اشاره به خدمات ارزنده کمیته امداد امام(ره) به مددجویان تحت پوشش این کمیته، تصریح کرد: پرداخت مستمری به مددجویان کمیته امداد، پرداخت هزینه تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان مددجو، انجام آموزش در زمینه‌های مختلف و اجرای طرح‌های خود اشتغالی، اعطای جهیزیه، توزیع سبد کالا از مهم‌ترین خدماتی است که از سوی کمیته امداد به مددجویان ارائه می‌شود.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول