اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد شهرستان دشتستان خبر داد

پرداخت 24 میلیارد ریال مستمری به مددجویان دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان دشتستان گفت: در شش ماهه نخست امسال بالغ بر 24 میلیارد و 497 میلیون ریال مستمری به مددجویان تحت حمایت دشتستان پرداخت شده است.

پرداخت 24 میلیارد ریال مستمری به مددجویان دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان سید اکبر عدنانی در دیدار با خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد اظهار داشت: تلاش برای رفع فقر و محرومیت از مهم‌ترین اولویت‌های این نهاد در سال جاری است.

وی افزود: خودکفایی مددجویان و توانمندسازی خانواده‌های زیر پوشش از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که در نیمه دوم سال جاری مورد توجه قرار دارد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان دشتستان از پرداخت 24 میلیارد ریال مستمری به مددجویان دشتستان خبر داد و خاطر نشان کرد: در شش ماهه نخست امسال بالغ بر 24 میلیارد و 497 میلیون ریال مستمری به مددجویان تحت حمایت این مدیریت پرداخت شده است.

عدنانی عنوان کرد: تعداد مشمولین مستمری در این شهرستان 8 هزار و 516 خانوار است که ماهانه به حساب آنان واریز می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: شهرستان دشتستان بیشترین آمار مددجویی در استان را داراست که نسبت به سال گذشته هشت درصد کاهش داشته است.

وی یادآور شد: حمایت از دانش‌آموزان و دانشجویان تحت پوشش و تلاش برای ادامه تحصیل این عزیزان از جمله برنامه‌هایی است که مسئولان ارشد کمیته امداد توجهی خاص به آن دارند.

عدنانی تصریح کرد: افزایش سطح کیفی خدمات و جلب رضایت خاطر افراد زیر پوشش نیز از اولویت‌های این نهاد است که امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان دشتستان اذعان داشت: باید دست به دست هم دهیم و در راستای رشد و توسعه ایران اسلامی باید از همه امکانات و ظرفیت موجود به نحو مطلوب بهره ببریم.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول