اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرامور مسکن کمیته امداد سیستان‌وبلوچستان خبر داد

احداث 840 واحد مسکونی مددجویی روستایی در سیستان‌وبلوچستان

خبرگزاری فارس: مدیر امور مسکن و ساختمان کمیته امداد سیستان و بلوچستان از ساخت، بهسازی و مقاوم سازی 841 واحد مسکونی مددجویی در نیمه نخست سال‌جاری خبر داد.

احداث 840 واحد مسکونی مددجویی روستایی در سیستان‌وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد سیستان و بلوچستان، مجید نجفی اظهار داشت: تعداد 841 واحد مسکونی با اعتباری بالغ بر 114 میلیارد ریال و 175 میلیون ریال مددجویی در شش ماه نخست سال‌جاری در استان ساخته، بهسازی و مقاوم‌سازی می‌شود.

وی افزود: حوزه مسکن و ساختمان کمیته امداد استان از زمان آغاز به کار این حوزه، ساخت مسکن را سرلوحه کاری خود قرار داده است، از این اعتبار مبلغ 84 میلیارد و 100 میلیون ریال از محل اعتبارات بانکی و 30 میلیارد و 570 میلیون ریال از محل اعتبارات امداد هزینه شده است.

مدیر امور مسکن و ساختمان کمیته امداد سیستان و بلوچستان یادآور شد: احداث و خرید مسکن شهری، بازسازی و زیباسازی بافت‌های فرسوده شهری و همچنین ساخت و مقاوم‌‌سازی واحدهای مسکونی مددجویی روستایی نیز از دیگر اقداماتی است که توسط حوزه مسکن انجام شده است.

نجفی با اشاره به اقدامات حوزه مسکن استان در طول شش سال گذشته گفت: کمیته امداد استان در طول این مدت اقدام به ساخت، بهسازی و مقاوم‌ سازی 7 هزار و 200 واحد مسکونی مددجویی روستایی کرده است.

وی تصریح کرد: با ساخت و مقاوم‌‌سازی واحدهای مذکور، 30 هزار نفر از مددجویان کمیته امداد استان از نعمت مسکن‌دار شدن بهره‌مند شدند.

مدیر امور مسکن و ساختمان کمیته امداد سیستان و بلوچستان بیان داشت: در سال 90، تعداد هزار و 307 واحد مسکن روستایی با استفاده از تسهیلات طرح بهسازی و مقاوم سازی بنیاد مسکن احداث شد که در شش‌ماه اول سال 91 این روند 95 درصد رشد داشته است.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول