اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

توهین به مقدسات اسلام استکبار جهانی را از ورطه نابودی نجات نمی‌دهد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: با گسترش بیداری اسلامی منافع استکبار در جهان به خطر افتاده و برای نجات به هر روشی دست می‌زند اما روشن است که توهین به مقدسات اسلام استکبار جهانی را از ورطه نابودی نجات نمی‌دهد.

توهین به مقدسات اسلام استکبار جهانی را از ورطه نابودی نجات نمی‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک آیت‌الله قربانعلی دری ‌نجف‌آبادی صبح امروز در جمع مدیران دستگاه‌های مختلف استان در کلاس درس اخلاق توهین دشمنان به مقدسات اسلام را نشانه پویایی گفتمان پیامبر اعظم(ص) در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در جهانی و منطقه دانست که منافع مستکبران را به خطر انداخته است.

وی اظهار داشت: ساخت فیلم اهانت‌آمیز به ساحت نورانی پیامبر اکرم(ص) توسط دشمنان اسلام به خوبی نشان می‌دهد گفتمان پیامبر(ص) آرامش‌بخش، افتخارآفرین و بر مبنای عدالت، صلح، آزادی و انسان دوستی است که از پویایی لازم برای تاثیرگذاری در سطح جهانی و منطقه‌ای برخوردار است و این مهم‌ترین موضوعی است که دشمنان اسلام را آزار می‌دهد.

امام جمعه اراک با بیان اینکه توهین به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست ادامه داد: همه ادیان و همه انسان‌‌های بیدار جهان این توهین را از نظر اخلاق انسانی و حقوق بین‌الملل محکوم می‌کنند.

دری‌نجف‌آبادی بر لزوم مجازات سریع عوامل ساخت این فیلم تاکید کرد و اظهار داشت: گفتمان پیامبر(ص) برگرفته از قرآن و آیات الهی و آموزنده‌ترین حرکت در تاریخ بشریت است و بشر اگر می‌خواهد به سعادت دست یابد چاره‌ای جز پیروی از این گفتمان ندارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدام اخیر آمریکا در خروج نام منافقان از لیست گروه‌های تروریستی گفت: جنایت‌ها و خیانت‌هایی که منافقین در طول سال‌های گذشته در حق ایران اسلامی روا داشتند بر کسی پوشیده نیست و آمریکا به خوبی از این جنایت‌ها آگاه است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار داشت: 17 هزار نفر در ایران اسلامی به دست گروهک‌های تروریستی منافقین به شهادت رسیده‌اند و این هیچگاه از تاریخ ایران اسلامی محو نخواهد شد.

دری‌نجف‌آبادی این اقدام آمریکا را نشان‌دهنده عمق دشمنی دولت‌مردان این کشور با ایران دانست و ادامه داد: دولت آمریکا ثابت کرد که رفتارهای استکبار جهانی با هیچ منطقی سازگاری ندارد.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول