اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد استان قم:

تمام اقشار در مقابل توهین به مقدسات موضع بگیرند

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قم گفت: تمام اقشار باید موضع خود را در برابر توهین به مقدسات با شرکت در تجمعات اعتراض‌آمیز اعلام کنند.

تمام اقشار در مقابل توهین به مقدسات موضع بگیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم عبدالله جلالی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که در رابطه با برگزاری تجمع اعتراض‌آمیز مردم قم به هتک حرمت پیامبر اسلام(ص) برگزار شد، اظهار کرد: باید تمام اقشار در این امر مهم مشارکت کنند.

وی ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز وظیفه خود را در رابطه با آماده‌سازی جمعیت مورد حمایت خود انجام خواهد داد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم خاطر نشان کرد: صنوف مختلف نیز باید در این زمینه مشارکت کرده و با ایجاد اتحاد میان اعضای خود، در اعتراض به این حرکت‌های موهن گام بردارند.

وی ابراز داشت: ادارات باید تلاش کنند تا هماهنگی‌های لازم برای حضور پرشور تمام کارمندان در این تجمع انجام شود.

جلالی با بیان اهمیت حضور مردم در این تجمع عنوان کرد: اگر این تجمع عظیم برگزار شود، با یک سخنرانی مختصر و یک برنامه پرشور می‌توان پیام مردم قم را به تمام دنیا رساند.

وی با اشاره به ضرورت پخش زنده تجمع مردم قم در اعتراض به هتک حرکت پیامبر گرامی اسلام گفت: باید صدا و سیما در انجام بهترین پوشش خبری در این زمینه تلاش کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی با اشاره به تفاوت تجمع و راهپیمایی ادامه داد: در اینگونه موارد به جای راهپیمایی، تجمع انجام شود چرا که جلوه بهتری برای پوشش رسانه‌ای خواهد داشت.

وی گفت: در راهپیمایی جمعیت پراکنده دیده می‌شود اما در تجمعات جلوه بسیار بهتری وجود دارد و می‌توان شور بیشتری ایجاد کرد.

جلالی اظهار داشت: راهپیمایی، تظاهرات و تجمع در مسائل مختلف اجتماعی و سیاسی کاربردهای مختلف دارد و باید بر اساس همان کاربرد از این لوازم استفاده کرد.

وی با اشاره به ضرورت انجام حرکت‌های بزرگ در واکنش به توهین به مقدسات افزود: باید تمام جامعه در این زمینه به وظیفه خود عمل کنند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول