اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان امسال انجام می‌شود

بازدید 1200 بسیجی تویسرکانی از مناطق عملیاتی دفاع مقدس

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه تویسرکان گفت: تا پایان امسال یک‌هزار و 200 بسیجی از شهرستان تویسرکان در چهار مرحله از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس بازدید خواهند کرد.

بازدید 1200 بسیجی تویسرکانی از مناطق عملیاتی دفاع مقدس

عسگر مجیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان، با تأکید بر این نکته هشت سال دفاع مقدس نقطه عطف عزت و اقتدار ایران است، اظهار داشت: طرح فرهنگی اردوهای راهیان نور امتداد بخشیدن به احیای عشق و ایثارگری در راستای اعتلای اسلام، ارتقای عزت و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای تمام دوره‌هاست.

وی با اشاره به برنامه‌های اجرایی راهیان‌ نور در مدت چهار روزه در مناطق جنگی ادامه داد: آغاز امور اعزامی کاروان راهیان نور با سرفصل زیارت زیارتگاه شهدا در قالب طرح و برنامه‌های فرهنگی، دینی، مذهبی، با روایت راویان اطلاع‌رسانی و تشریح عملیات‌های جنگی و حماسه‌آفرینی رزمندگان اسلام و پاسخگویی به شبهات و سئوالات دانش‌آموزان از سوی مبلغان روحانی از اهم برنامه‌ها برای مسافران این سفر معنوی است.

فرمانده سپاه شهرستان تویسرکان با بیان این خبر که تا پایان امسال یک‌هزار و 200 نفر از بسیجیان در مقاطع تحصیلی مختلف به زیارتگاه‌های دفاع مقدس در هشت سال جنگ اعزام می‌شوند، اظهار داشت: نخستین مرحله از این مهم در قالب کاروان راهیان نور 400 نفر از دانش‌آموزان خواهر بسیجی از مقطع دوم دبیرستان از پنج مدرسه در این هفته با بدرقه مسئولان شهرستان پس از زیارت قبور و تجدید میثاق با شهدای گمنام در تپه نوالشهدا عازم مناطق جنگی شدند.

وی با اشاره به اینکه اعزام دانش‌آموزان و دانشجویان و بسیجیان در چهار مرحله در قالب کاروان راهیان نور به مناطق جنگی انجام می‌شود، تصریح کرد: اردوهای فرهنگی راهیان نور و اعزام نسلی که چگونگی رشد نهال انقلاب در چالش‌ها و فراز و نشیب رویدادهایی که ملت پشت سرگذاشته‌اند را درک نکرده‌اند بهترین بستر جنگ فرهنگی در مواجهه با هجوم جنگ نرم دشمنان است.

مجیدی تداوم برنامه راهیان ‌نور را احیای ارزش‌های هشت سال مقاومت و ایستادگی حق علیه باطل دانست، گفت: اعزام اعضای پایگاه‌های بسیج در سطح شهرستان، استمرار و افزایش اعزام دانش‌آموزان تمام مقاطع تحصیلی و دانشجویان با تعامل و همکاری چندجانبه آموزش و پرورش، مراکز آموزش عالی و سپاه شهرستان تویسرکان از برنامه‌های آینده راهیان‌ نور است.

وی با اشاره به اینکه افرادی که با شهید و شهادت آشنایی دارند راهیان‌نور یعنی زیارتگاه را با تمام وجود درک می‌کنند، تصریح کرد: همه ارکان جامعه باید با اتحاد و وحدت کلمه در معرفی و شناساندن فرهنگ ایثار و شهادت اهتمام وافری داشته باشیم چراکه آنچه می‌تواند در آگاه‌سازی و بصیرت نسل امروز نقش اساسی را ایفا کند اهداف و آرمان‌های امام(ره) و شهدا و دوران حماسه ملت ایران اسلامی است.

فرمانده سپاه شهرستان تویسرکان در پایان تعمیق بخشی بینش دشمن‌شناسی را لازمه حرکت در مقابل جنگ نوین استکبار دانست و افزود: واکاوی و نشر همه لایه‌های پنهان دفاع نسل انقلاب راهبری‌ترین نرم‌افزار مقاومتی برای پیروزی کامل نبرد با دسیسه آمریکا و رژیم صهیونیستی در ناتو فرهنگی است.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول