اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 5 زمین چمن مصنوعی آبادان

مسابقات فوتبال جام محلات آبادان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسابقات فوتبال جام محلات آبادان با شرکت 78 تیم در پنج زمین مصنوعی مناطق مختلف آبادان در حال برگزاری است.

مسابقات فوتبال جام محلات آبادان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، جام فوتبال محلات این شهرستان از روز هفتم مهر ماه با شرکت 78 تیم از محلات مختلف آغاز شده و تا کنون تیم شهید عبدالرحیم خلفی برابر تیم محله‌ای صیاد شیرازی به پیروزی رسیده است.

در ادامه این مسابقات صبح امروز، تیم شهدای بهار 24 در یک بازی برابر مقابل تیم شهید هادی مطوری با نتیجه دو بر دو به تساوی رسیده است.

مسابقات فوتبال جام محلات آبادان در پنج زمین مصنوعی مناطق مختلف شهرستان در حال برگزاری است و تیم‌های محلات مسابقات خود را با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان، رئیس هئیت فوتبال و علاقه‌مندان به این ورزش دنبال می‌کنند.

* تیم برتر مسابقات جام محلات آبادان جایزه میلیونی دریافت می‌کند

شهردار آبادان با اشاره به تیم برتر این دوره از مسابقات اظهار کرد: برخلاف دور گذشته مسابقات فوتبال محلات آبادان، تیم برتر این دوره جایزه میلیونی دریافت کرده و خود را برای مسابقات آینده آماده می‌کند.

محمودرضا شیرازی افزود: ورزش فوتبال در بین جوانان و مردم آبادان از محبوبیت خاصی برخوردار است و این علاقه‌مندی استقبال کم نظیر تیم‌های فوتبال از مناطق مختلف شهر را در دومین دوره مسابقات جام محلات در پی داشته است.

* ارتقای ورزش آبادان با همکاری شهروندان ممکن می‌شود

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آبادان نیز با اشاره به جایگاه ورزش در رشد، نشاط و سلامتی همه افراد جامعه اظهار کرد: گسترش علاقه‌مندی ورزش‌های همگانی، گروهی و تیمی با مشارکت همه شهروندان آبادانی امکان پذیر است.

غلامرضا خنفری افزود: اداره ورزش و جوانان شهرستان آبادان با همکاری شهرداری منطقه امکانات و جای‌نمایی‌های لازم برای ورزش‌های همگانی و ارتقای آن در شهرستان آبادان را امکان‌پذیر کرده و در این میان شهروندان نیز با استقبال از مسابقاتی چون فوتبال محلات ما را در رسیدن به اهداف ورزشی و سلامت هرچه بیشتر جامعه تشویق می‌کنند.

وی در پایان گفت: اداره ورزش و جوانان آبادان از نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی که با برقراری نظم و کنترل ترافیک ما را در بهتر برگزار شدن این مسابقات یاری کردند تشکر و قدردانی می‌کنیم.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول