اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به سود نفت نوین آبادان

سلامات: برای صعود باید تیم برنده هفته آخر باشیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت نوین آبادان گفت: برای صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشور باید در هفته آخر مسابقات لیگ دسته دوم ایران حریف بندرعباسی خود را شکست بدهیم.

سلامات: برای صعود باید تیم برنده هفته آخر باشیم

وحید سلامات امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: صبح امروز رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال کشور نتیجه دیدار مقابل سایپا مهر کرج را 3 بر صفر به سود نفت نوین آبادان اعلام کرد.

وی در همین خصوص اضافه کرد: با وجود اینکه در روز مسابقه مقابل سایپا مهر کرج و بعد از فروکش کردن درگیری‌ها با همت مسئولان اجرایی همه چیز مهیای برگزاری مسابقه بود تیم حریف به دلیل اینکه با نتیجه مساوی صعود نمی‌کرد به بازی برنگشت.

سرمربی تیم فوتبال نفت نوین آبادان با اشاره به اتفاقات شکل گرفته در روز مسابقه مقابل سایپا مهر کرج افزود: فیلم بازی نشان می‌دهد که مربی تیم حریف با حرکات خود موجب تحریک هواداران ما و ایجاد حاشیه و جنجال در بازی شد.

وی از هفته پایانی مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور گفت و خاطر نشان کرد: روز یکشنبه هفته آینده در آخرین دور از بازی‌ها در بندرعباس به مصاف تیم منطقه ویژه این شهر می‌رویم.

سلامات تصریح کرد: در هفته پایانی باید تیم پیروز میدان لقب گرفته و منتظر نتیجه دو مسابقه دیگر باشیم.

وی با حساس خواندن مسابقه پایانی تیم خود در چارچوب مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال ایران اضافه کرد: اگر حریف هرمزگانی را از پیش رو برداریم باید به دنبال متوقف شدن سهند تبریز در مقابل شهرداری دزفول و پاس نوین همدان در برابر تیم فوتبال آشیان گستر ورامین باشیم.

کاپیتان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در دهه 70 در پایان افزود: با وجود اینکه کار برای صعود به لیگ دسته اول برای تیم فوتبال صنعت نفت نوین به هفته پایانی کشیده شد اما امیدوار هستیم که یکی از دو تیم صعود کننده باشیم.

انتهای پیام/آ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول