اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جشنواره بین‏المللی فیلم کودک و نوجوان انجام شد

اکران ویژه فیلم «شور شیرین» در سینما ابریشم گرمسار

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار از اکران ویژه فیلم «شور شیرین» در سینما ابریشم گرمسار در جشنواره بین‏المللی فیلم کودک و نوجوان خبر داد.

اکران ویژه فیلم «شور شیرین» در سینما ابریشم گرمسار

مجتبی نورمحمدی در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در گرمسار اظهار داشت: در حاشیه برگزاری بیست و ششمین جشنواره بین‏المللی فیلم‏های کودکان و نوجوانان، فیلم سینمایی «شور شیرین» که از فیلم‏هایی است که به موضوع دفاع مقدس می‏پردازد، در سینما ابریشم گرمسار به اکران گذاشته شد.

وی افزود: حدود 3 هزار نفر از فیلم‏های به نمایش درآمده در این جشنواره دیدن کرده‏اند که در نهایت 11 فیلم در 14 نوبت برای تماشاچیان و علاقه‏مندان که عمدتاً دانش‏آموزان و نوجوانان بودند، نمایش داده شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار با اشاره به نصب سامانه پیشرفته دیجیتال در این سینما، کیفیت پخش فیلم را به لحاظ بصری و سمعی عالی توصیف کرد.

نورمحمدی همچنین از حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز اهتمام و تلاش مدیریت سینما ابریشم گرمسار قدردانی کرد.

وی خاطرنشان کرد: از نظر نماینده سازمان سینمایی کشور در استان سمنان، گرمسار به عنوان بهترین شهر برگزارکننده و سینما ابریشم این شهر به عنوان بهترین سینما در مراسم اعلام شد.

فیلم سینمایی «شور شیرین» به کارگردانی جواد اردکانی و تهیه‏کنندگی ابراهیم اصغری است که بازیگرانی از جمله رضا رویگری، ماه‏چهره خلیلی و شبنم قلی‏خانی در آن به ایفای نقش می‏پردازند.

در این فیلم مقاطعی از زندگی شهید کاوه از فرماندهان سپاه کردستان در جنگ تحمیلی نمایش داده می‏شود که با استقبال باشکوهی از سوی مخاطبان رو به‌رو شد.

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول