اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اکران فیلم نخودی

جشنواره فیلم کودک و نوجوان در کرمان آغاز شد

خبرگزاری فارس: نمایش فیلم‌های بیست و ششمین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان با اکران فیلم «نخودی» در سینما شهر تماشای کرمان آغاز شد.

جشنواره فیلم کودک و نوجوان در کرمان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم و کودک و نوجوان پیش از ظهر امروز با اکران فیلم «نخودی» و با حضور جمعی از دانش‌آموزان در سالن سینما شهر تماشا کرمان آغاز شد.

اجرای این برنامه را یکی از کودکان شهر کرمان به عهده داشت که دل‌نوشته‌هایی را به امام رضا (ع) و حضرت ولی‌عصر (عج) قرائت کرد و دانش‌آموزان با آمین دعاهای وی را همراهی کردند. 

همچنین ‌این آیین با پخش سرودهای شاد کودکانه همراه بود.

به گزارش فارس، استان کرمان طی روزهای 19 تا 23 مهر ماه جاری شاهد اکران 10 فیلم 35 میلی‌متری و 10 فیلم ویدیویی جشنواره بین‌المللی کودکان و نوجوانان در سینماهای مهتاب، آسیا و شهر‌ تماشا است.

همچنین شهرستان‌های بم، بردسیر، زرند، راور و بافت نیز هر روز دو سانس از سینماهای خود را به نمایش فیلم‌های جشنواره اختصاص می‌دهند.

نخودی، چتر سبز، مادر پاییزی، ترانه کوچک من، تو آزادی، جعبه موسیقی، شیر تو شیر، آقای مدیر، پرواز بادبادک‌ها و دامنه‌های سپید اسامی فیلم‌هایی است که در کرمان اکران می‌شود.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول