اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون سازمان سینمایی

جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان در کرمان پایان یافت

خبرگزاری فارس: با حضور معاون سازمان سینمایی بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در استان کرمان به کار خود پایان داد.

جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان در کرمان پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در استان کرمان با گذشت پنج روز کاری و اکران 20 فیلم ظهر امروز خاتمه یافت.

این آیین با حضور جمع کثیری از دانش‌آموزان شهر کرمان در تالار ولایت هنرستان هنرهای زیبای کرمان برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در این آیین اظهار داشت: بیست و ششمین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان در استان کرمان از 19 تا 23 مهر ماه جاری در مرکز استان و شهرستان‌های بم، بردسیر، زرند، راور و بافت برگزار شد.

احمد سعیدی با اشاره به اکران 10 فیلم 35 میلی‌متری و 10 فیلم ویدیویی جشنواره کودک و نوجوان در استان کرمان ابراز داشت: 5 هزار کودک و نوجوان در کرمان و 4 هزار کودک و نوجوان در شهرستان‌ها از فیلم‌ها دیدن کردند.

وی افزود: برگزاری این جشنواره فرصت مناسبی است تا علاوه بر مشاهده تولیدات کشوری، سینماگران کرمانی نیز با تعامل و حضور در بخش‌های مختلف جشنواره نقش مطلوب‌تری را در عرصه خدمت به کودکان ایفا کنند.

سعیدی با اشاره به حضور فیلم کرمانی «مرادو» در بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان تصریح کرد: بازیگر نوجوان نقش «مرادو» این فیلم رتبه برتر جشنواره را به خود اختصاص داده است.

وی عنوان کرد: جشنواره‌ها بسترسازی خوبی برای حضور هنرمندان و سینماگران شهرستان‌ها و به نمایش گذاشتن ظرفیت‌ها است.

سعیدی گفت: اگر می‌خواهیم کارکرد خود را در عرصه بین‌المللی نشان دهیم، مستلزم این است که همه استان‌ها و شهرستان‌ها و هنرمندان کشوری را دخیل کنیم.

سعیدی ابراز داشت: دنیا تشنه معنویت و معرفت است، سینماگران باید اخلاق و بنیان‌های خانواده‌ را ارتقا و ارزش‌های جامعه را ترویج دهند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول