اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بیش از 100 شهر و روستای کشور صورت می‌گیرد

فراخوان سومین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار

خبرگزاری فارس: سومین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار بیست و یکم تا نهم دی ماه 91 برگزار می‌شود.

فراخوان سومین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سومین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار بیست و یکم تا نهم دی ماه 91 در تهران و بیش از 100 شهر و روستای کشور برگزار خواهد شد.

این جشنواره در دو بخش مسابقه و جنبی برگزار می‌شود.

در بخش مسابقه در قسمت آثار شامل مستند، داستانی کوتاه و بلند، انیمیشن، نماهنگ، فیلم نامه، پژوهش ها، نقدها و یادداشت‌های سینمایی است و در موضوعات شامل تاریخ انقلاب اسلامی، نقد درون گفتمانی، بیداری اسلامی، فتنه سال 88، جنگ نرم ( تحریم و جهاد اقتصادی، فرصت‌ها و داشته‌های جامعه‌ی دینی ایران، توطئه‌ها و تهدید های نظام جمهوری اسلامی ایران) می‌شود.

همچنین در بخش جنبی سوژه‌های مستند و داستانی علاقمندان به شرکت در حوزه سوژه می‌توانند سوژه‌های متناسب با موضوعات بخش مسابقه را که قابلیت تبدیل شدن به آثار مستند و داستانی دارند، به دبیرخانه ارسال کنند.

مقررات عمومی جشنواره برای شرکت در جشنواره تکمیل فرم ثبت‌نام در سایت جشنواره به آدرس ammarfilm.ir و دریافت کد به ازای هر اثر ثبت شده الزامی است. شرکت کننده موظف است رسید ثبت‌نام را به همراه اثر به آدرس دبیرخانه ارسال نماید، لازم است آثار تصویری بر روی DVD کپی و ارسال شود، هر اثر بر روی یک DVD کپی شود، بعد از ثبت‌نام در سایت جشنواره و دریافت کد اثر، حفظ و نگهداری کد الزامی است، لازم است نام فیلم، فیلم‌ساز، شماره تماس فیلم‌ساز و کد اثر بر روی DVD نوشته شود، دبیرخانه جشنواره، مسئولیتی در قبال آسیب های ناشی از ارسال نامطلوب آثار از جانب شرکت کننده ندارد، و اخذ تصمیم نهایی درباره هر نکته‌ای که در مقررات حاضر پیش‌بینی نشده و یا ابهامات ناشی از مفاد آن و تغییر در بعضی از مقررات، با مدیر جشنواره است.

این گزارش حاکی است، آخرین مهلت ثبت آثار سی‌ام آبان ماه و پنجم آذر ماه سال جاری است و اسامی آثار بخش مسابقه 15 آذر ماه و  آغاز نمایش آثار در تهران و شهرستان‌ها 21 آذر ماه و در نهایت مراسم اختتامیه نهم دی ماه برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره جهت ثبت‌نام و دریافت کد ثبت اثر به سایت ammarfilm.ir مراجعه کرده و پس از دریافت کد، آثار خود را به نشانی دبیرخانه ارسال کنند.

انتهای پیام/ب۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول