اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

«صدا است که می‎ماند» برای جبران مافات به جشنواره فیلم کودک می‎آید

خبرگزاری فارس: «صدا است که می‎ماند» به کارگردانی سعید چاری، پس از ناکامی در جشنواره سی‌ام فجر و اعتراض تماشاگران، اصلاح شد و در لیست فیلم‎های جشنواره کودک قرار گرفت تا جبران مافات کند.

«صدا است که می‎ماند» برای جبران مافات به جشنواره فیلم کودک می‎آید

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، «صدا است که می‎ماند» به کارگردانی سعید چاری و تهیه‌کنندگی هادی مشکات، تلفیقی از انیمیشن و دنیای واقعی است که با واردکردن کاراکترهای انیمیشنی معروف به دنیای واقعی فضای جذابی را برای کودکان به وجود می‎آورد.

«صدا است که می‎ماند» پیش از این در سی امین جشنواره فیلم فجر حضور داشت، اما پخش آن به دلیل مشکلات فنی و ناقص بودن مراحل ساخت حاشیه‌ساز شد، به گونه‎ای که تمام حضار به نشانه اعتراض سالن را ترک کردند.

اما این فیلم پس از جشنواره فجر تدوین مجدد شد، طوری که کارگردان آن گفته است در این فیلم از ابتکارات و نوآوری‌های زیادی در زمینه جلوه‌های ویژه استفاده شده است و همچنین اظهار کرده که در برخی از بخش‎ها از هالیوود تقلید کرده است تا فیلم جلوه زیباتری بگیرد.

سکانس‌های مربوط به کره ماه سکانس‌هایی از فیلم هستند که حاکی از جلوه‎های ویژه در این فیلم است، حضور دایناسورها و حیوانات ماقبل تاریخ، گوریل‌انگوری و ای‌کیو سان و همین طور یک مسابقه رالی در کره ماه جذابیت‌های تصویری این فیلم است.

این فیلم بررسی زندگی و آثار تورج نصر صداپیشه نام آشنا و پیشکسوت تلویزیون و سینما است، تورج نصر در این فیلم حین دوبله کارتونی دچار عارضه قلبی و سکته می‌شود و به کما می‌رود، کاراکترهای کارتونی وقتی می‌بینند دکترها قطع امید کرده‌اند، نگران می‌شوند با مرگ «تورج نصر» صدای آنها هم برای همیشه خاموش و قطع شود و به همین دلیل همگی سراسیمه از شهر کارتون‌ها وارد دنیای واقعی می‌شوند تا «تورج نصر» را نجات دهند.

رضا رویگری، میرطاهر مظلومی، تورج نصر، امیر زری‌وند، مختار سائقی، مجید شهریاری، فریده دریامج، عباس محبوب، آرش میراحمدی، سیاوش قاسمی، اردشیر کاظمی، محمد آزادی، اسدالله یکتا، امیدعلی مردانی، سیدجلال طباطبایی، سیدرضا موسوی و با حضور جلال پیشوائیان و فرشید شفیعی و ثنا صادقی به همراه هنرمند خردسال آوا رویگری بازیگران اصلی این فیلم هستند.

این فیلم که در جشنواره فجر توفیقی نیافت این بار با اصلاح عیب‎های خود وارد جشنواره فیلم کودک و نوجوان شده است.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول